El cop d'Estat a Turquia ha enxampat en aquest país els exjugadors del Barça Carles Puyol, Samuel Eto'o, Eric Abidal i Deco, així com Arda Turan. Des del FCB s'assegura que han pogut contactar directament amb els jugadors i que estan bé.
El Ministeri d'Exteriors està gestionant la seva sortida immediata del país on havien viatjat per participar a un partit de futbol benèfic. També el conseller d'Exteriors, Raül Romeva, s'ha posat en contacte amb els representants diplomàtics turcs.
Turquía (2). El FCB y el Ministerio de Exteriores gestionan la salida inmediata de Puyol, Abidal y Deco, que habían llegado hoy a Turquía
— Miguel Rico (@MigRico) 15 de juliol de 2016
Leo Mesi havia decidit no viatjar per jugar aquest partit organitzat per la fundació de Samuel Eto'o, mentre que Andrés Iniesta que tenia confirmada la seva assistència, no hi anirà.
On my way to Turkey with good friends! Eager to play again with them! @EtooCharityM pic.twitter.com/ofPdVhVnIH
— Carles Puyol (@Carles5puyol) 15 de juliol de 2016