El cap de setmana que ve torna la Superbowl, la gran final del futbol americà que en aquesta ocasió enfrontarà els New England Patriots contra els Seattle Seahawks al Levi's Stadium de Santa Clara, San Francisco. Com és habitual, el món es paralitzarà per veure un dels majors espectacles televisats que existeixen, un autèntic esdeveniment en què tot és a gran, des de la posada en escena com el temps de descans.
I un dels elements habituals quan arriba la Superbowl són els anuncis publicitaris, així com les tarifes que paguen aquelles marques que volen aparèixer en els moments de màxima audiència, amb milions de clients potencials davant del televisor.
Torna Jurassic Park
I en aquesta ocasió, el gran impacte ha arribat abans del partit. Xfinity, una multinacional que es dedica al món de les telecomunicacions, ha presentat un anunci impressionant centrat en el món de la mítica pel·lícula Jurassic Park. I és que no han escatimat en despeses, fins al punt d'aconseguir la participació de diversos dels seus actors principals, així com recrear fins al més mínim detall els elements i l'ambient de la pel·lícula habitual.
A Jurassic Park, un parc temàtic amb dinosaures de veritat, tot es torça quan es talla el subministrament elèctric, cosa que permet que els dinosaures campin al seu aire portant el que semblava un projecte infal·lible al caos absolut. I és aquí on apareix el gir de guió de l'anunci, un autèntic encert.
Diversos dels actors de la pel·lícula original
En l'anunci s'hi recrea el moment en què es perd el subministrament, just quan s'ha de produir el caos. Ara, en canvi, apareix Xfinity per garantir que tot segueixi en ordre. Passa el temps i el Parc Juràssic es converteix en una realitat, per la qual cosa Alan Grant, el professor sempre enfadat amb tot, dona el vistiplau al parc, quan a la pel·lícula semblava molt reticent a fer-ho. De fet, es fa una selfie amb el T-Rex. Ian Malcolm, per la seva banda, es pren un còctel ben tranquil mentre parla meravelles del nou wifi de Xfinity instal·lat al parc. Ellie Sattler, l'altre personatge mític que apareix en l'anunci, també està encantada amb el parc.
L'anunci, presentat aquest dilluns, ha generat un enorme impacte a les xarxes socials, un autèntic èxit que segurament tindrà molt més protagonisme a la Superbowl del cap de setmana que ve.
