Valentino Rossi no ha pogut amagar el seu enuig i la seva decepció pel novè títol de Marc Márquez, tot i que ha tingut temps per assumir que l’igualaria en palmarès. Perquè ha estat el líder indiscutible de MotoGP durant tota la temporada, sense cometre errors, i amb una regularitat sorprenent. Tot i que el que més ha dolgut a la llegenda italiana ha estat veure com alguns compatriotes reconeixen el ‘93’ com el millor pilot de tots els temps.

Marc Márquez

Un debat que és més viu que mai, si bé per a molta gent ha finalitzat després de la increïble gesta que ha aconseguit l’ilerdenc, qui ha aconseguit guanyar de nou el trofeu, després de sis anys marcats per les seves greus lesions. I entre els defensors de l’ex del HRC Honda Factory Team i del Gresini Racing Team, hi trobem Gigi Dall’Igna, qui ha tingut l’oportunitat de treballar amb ell durant els últims dos anys.

El líder de l’equip d’enginyers de Ducati va ser un dels principals responsables que a l’equip oficial es decantessin pel de Cervera, per ocupar el seient que va deixar lliure Enea Bastianini, abans que per Jorge Martín. Va assegurar que era el candidat ideal, gràcies a la seva experiència i al seu increïble talent, i el temps li ha donat la raó. Perquè ha aconseguit fer història, en una temporada perfecta, on ha batut tots els rècords possibles.

Gigi Dall'Igna 

«Feia tant de temps que no guanyava que Marc no es recordava de com es posava la placa amb el seu nom de campió d’aquest any a la Torre dels Campions. Ha fet una cosa increïble, però és molt difícil comparar-lo amb tots els que van venir abans que ell. El que tinc clar és que ha escrit la pàgina més bella del motociclisme, això segur que és així. Honestament, jo crec que Marc és, probablement, el millor, però sempre costa fer una comparació amb pilots d’altres èpoques», va declarar.

Unes paraules que han decebut profundament Rossi, qui assenyala Dall’Igna com un traïdor.

Rossi culpa Dall’Igna de ser el responsable del títol de Marc

I la cosa no acaba aquí, perquè Rossi també ha culpat Dall’Igna per ser el principal responsable del títol que recentment ha obtingut Marc. Perquè si no s’hagués decantat per ell per ascendir al Ducati Lenovo Team, li costa creure que hagués conquerit el trofeu de MotoGP.

A més, és molt probable que no sigui el seu últim campionat, veient l’estat de forma en el qual es troba.