Per molt que des de fora sembli que hi hagi esquerdes dins del Reial Madrid, fins que no hi ha hagut un enfrontament real i es fa públic, no hi ha una certesa absoluta. I aquesta guerra que ha desencadenat la primera gran crisi coneguda és la que protagonitzen el migcampista Dani Ceballos i l'entrenador Álvaro Arbeloa. Un trencament total que porta directament a confirmar que al Reial Madrid, que es tornarà a quedar una temporada més sense aixecar títols, hi ha un gran problema.
Dani Ceballos s'enfronta a Álvaro Arbeloa
El talentós futbolista andalús ja fa anys que està caminant al límit de l'abisme. Ceballos, un jugador que havia de marcar una època al futbol espanyol, va fitxar pel Reial Madrid i les seves expectatives van baixar de cop. Tot i això, sempre ha estat un suplent de garanties, que va marxar cedit fent un gran paper, però ara està arribant el seu final al Bernabéu.

I és que el Marca ha revelat la crisi viscuda dins del vestidor merengue. L'últim episodi polèmic s'ha sabut després que Dani Ceballos expliqués a la resta de la plantilla el seu últim cara a cara amb Arbeloa: "He demanat a l'entrenador no tenir relació".
Una conversa clara i contundent que es va produir fa una setmana i que ja ha sentenciat el futbolista andalús. Ceballos, que ja es va quedar fora de la convocatòria contra el Betis en l'últim partit, ja no és un més de la plantilla. La mateixa informació diu que Ceballos continua treballant amb el grup, però que ja no tornarà a jugar amb el Reial Madrid. I tot això desembocarà en la seva desvinculació del club tot i encara tenir un any més de contracte.

El Reial Madrid té confiança plena en Álvaro Arbeloa
Però aquest conflicte intern al Reial Madrid només és la punta de l'iceberg. Dani Ceballos ja ha fet el que havia de fer per marxar amb la cua entre les cames. Ara, però, continua havent-hi diferències dins del vestidor, enemistats entre certs jugadors i certa desconfiança amb Arbeloa.
El gran problema és que des de la cúpula avui dia hi ha confiança plena en la feina de l'entrenador i que no hi ha cap intenció destituir-lo. És una opció que Arbeloa continuï a la banqueta merengue la temporada vinent, però també es podria buscar una alternativa com a entrenador. Així mateix, no es contempla que Arbeloa, una persona molt fidel a la presidència i al club, abandoni el Reial Madrid. I segur que aquestes desavinences internes no s'acabaran de cop, ja que la lluita d'egos i la falta de lideratge d'Álvaro Arbeloa no ajuden gens.