Logo tour de france barcelona

Pocs dies abans del Grand Départ del Tour de França 2026 des de Barcelona, a ElNacional.cat hem reunit tres experts del món del ciclisme de casa nostra. La veu de l'experiència per parlar sobre les tres jornades històriques que la cursa més important del panorama internacional circularà per terres catalanes. 

Enrique Monasterio, que va ser massatgista i segon entrenador de l'equip Kelme; Celestino Prieto, exciclista dels equips Kelme, Reynolds, Kas i ONCE; i Ramon Rota, exciclista de l'equip Kelme i actualment director de l'MPGroup-Doltcini amateur, han estat els protagonistes de la taula rodona en la qual s'ha parlat d'aquesta 113a edició de la ronda ciclista francesa que comença a la capital catalana.

Parlant dels favorits, del ciclisme català i també de tot allò que envolta els ciclistes. També s'ha comentat com avui dia l'alimentació i la complementació durant la cursa s'han convertit en un imprescindible per a aquest esport tan particular.