Un cop assolit el somni de poder tornar a l'Spotify Camp Nou, el FC Barcelona ha obert aquest dijous la Llotja Oberta, una iniciativa que permet als socis i sòcies del club blaugrana poder viure l'experiència de veure un partit del primer equip masculí del Barça des de la llotja presidencial, allà on habitualment només hi acudeixen personalitats convidades per l'entitat.

"Els interessats hauran d'inscriure's al web del club entre el 4 de desembre, a les 10 hores, i el 5 de gener, a les 19 hores. Si la demanda supera les places disponibles, es realitzarà un sorteig davant notari", ha comunicat el Barça a tots els socis de l'entitat. Els únics requisits per poder participar en el sorteig són ser major de 16 anys, tenir la quota de soci pagada i no haver estat sancionat pel Comitè de Disciplina ni per la Comissió Antiviolència.

L'Spotify Camp Nou, amb 45.000 espectadors / Foto: FC Barcelona

A la recerca de la Llicència 1C i ampliació de la tribuna de premsa

Mentrestant, els encarregats de les obres de l'Spotify Camp Nou segueixen aprofitant els dies en què no hi ha partit per continuar avançant, amb l'objectiu d'assolir la Llicència 1C com més aviat millor, amb la qual es podrà obrir el Gol Nord i, conseqüentment, ampliar la capacitat del coliseu blaugrana fins a les 62.000 persones. El pla del Barça és el de poder començar el 2026 ja amb aquesta capacitat a l'estadi.

Entre les millores que s'estan duent a terme aquests dies hi ha l'ampliació de la zona destinada als mitjans de comunicació, que durant els partits es troben en unes instal·lacions temporals, just a sobre de la llotja. L'objectiu és tenir acabada aquesta ampliació per al partit contra l'Eintracht de Frankfurt, per al qual hi ha 50 peticions de periodistes alemanys.

En l'última visita de l'Eintracht de Frankfurt hi va haver disturbis / Foto: Joan Mateu Parra

Les entrades del Barça - Eintracht, només per a socis blaugrana

A més, per al partit contra l'Eintracht el Barça ha comunicat aquest dijous que "destinarà totes les localitats disponibles exclusivament a socis i sòcies, amb l'objectiu de vetllar per la seguretat de l'afició blaugrana i, al mateix temps, evitar que es repeteixi l'episodi viscut l'abril del 2022, quan una part majoritària del públic present a l'Spotify Camp Nou no pertanyia a l'afició local". La imatge d'un Camp Nou amb les graderies blanques, per la massiva presència d'aficionats alemanys, va fer la volta al món i va generar un gran malestar entre l'afició del Barça.

El Barça, a més, avisa que durà a terme un procés exhaustiu per detectar possibles revendes a aficionats de l'Eintracht de Frankfurt per part de socis del Barça. "Aquest fet s'elevarà a la Comissió de Disciplina perquè adopti les mesures corresponents contra les persones responsables", ha afegit el club blaugrana.

 

Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!