El Paris Saint-Germain no viu el seu millor moment. El vigent campió de la Champions League va caure derrotat de forma inesperada el passat divendres al camp del Stade Rennes (3-1). Una desfeta que compromet el seu lideratge a la Ligue 1, que aquest dissabte podria passar en mans d'un Lens que visita el feu del Paris FC. Tot això, amb l'eliminatòria contra el Mònaco dels setzens de final de la Champions a l'horitzó. La situació al PSG és clarament alarmant, fins al punt que, després del duel contra el Rennes, Ousmane Dembélé, que es va retrobar amb l'equip on es va formar, va criticar públicament l'actitud del seu equip.
El Dembélé més rebel esclata...
"La temporada passada vam anteposar el club, l'escut i el París Saint-Germain a nosaltres mateixos. Hem de tornar a trobar això, especialment en aquest tipus de partits. Hem tingut un començament molt dolent al partit", ha començat explicant un Dembélé que no s'ha mossegat la llengua. "Hem de mostrar més ganes, sobretot hem de jugar perquè el París Saint-Germain pugui guanyar partits. Si tots juguen per a si mateixos al camp, no funcionarà, no guanyarem els títols que volem", ha afegit en la mateixa línia l'actual Pilota d'Or.
Ousmane Dembélé considera que l'actitud que ha tingut el Paris Saint-Germain en aquest partit ha estat intolerable, sobretot en els primers minuts. El PSG ha caigut de forma clara davant un Stade Rennes que ha mostrat molta més ambició. L'únic golejador de la nit del bàndol parisenc ha estat Dembélé: al minut 72 ha retallat distàncies posant el 2-1. Tanmateix, aquesta diana no ha estat suficient per remuntar i acabar enduent-se almenys un punt, ja que 10 minuts més tard, Breel Embolo ha sentenciat l'enfrontament amb un gol a porta buida, ja amb el conjunt dirigit per Luis Enrique.
... i Luis Enrique no es queda callat
Les polèmiques paraules de Dembélé no han tardat a fer-se virals a les xarxes socials i, com era d'esperar, Luis Enrique ha estat preguntat sobre elles en roda de premsa. Lluny de quedar-se callat, el tècnic asturià ha mostrat la seva disconformitat davant la reacció en calent del vigent guanyador de la Pilota d'Or.
"Aquestes declaracions no valen res. Són fruit de l'enuig després d'un partit, i crec que això és clar. No tenim res a perdre. Les declaracions dels jugadors després del partit no valen res. Absolutament res. Tampoc les dels entrenadors, però les dels jugadors no valen res. No respondré a cap pregunta ni resposta de cap jugador. Mai no permetré que cap jugador es posi per sobre del club. Que quedi clar. Soc el responsable de l'equip", ha replicat el tècnic asturià. Una resposta dura que reobre tensions a París.
