Tebas ataca el Madrid: no veu penal a Mbappé i creu que la seva política de comunicació és com la de Goebbels

Javier Tebas, el president de La Liga, ha tornat a la càrrega. El dirigent manté una pugna amb el Real Madrid i aquest dilluns ho ha tornat a demostrar en la seva participació en el World in Progress de Barcelona. "Allò del Madrid és una més. Saben perfectament que no han aconseguit controlar Javier Tebas, que no fa les coses que ell o ells volen. Això se sap", ha afirmat Tebas, per explicar per què el Real Madrid està intentant que l'inhabilitin.

El president de la Liga, de fet, ha reiterat que ell no va dir que Real Madrid TV fos nazi, una comparació que va generar l'enuig del Real Madrid i que el CSD el denunciés davant el TAD. "Jo no vaig dir nazi a ningú. Només vaig dir que els mètodes del Real Madrid són mètodes que s'estudiaven a les universitats per la política de comunicació que tenia Goebbels. Això no significa que jo digués nazi, sinó que el sistema de la utilització era un sistema igual".

Javier Tebas presidente Liga Foto EFE
Javier Tebas, president de la Liga, atenent els mitjans de comunicació / Foto: EFE

L'ús abusiu del cas Negreira per part del Real Madrid

Un altre dels temes importants és el refredament de la relació entre Barça i Real Madrid, que han passat de ser socis en la creació de la Superlliga a tenir les relacions trencades. "Em preocupa el fons en les relacions entre Barça i Madrid. El fons d'avui en les seves relacions és un: estirar com un xiclet l'assumpte Negreira. S'està estirant com un xiclet fins que duri el xiclet, no sé... Jo crec que no és admissible", ha afirmat Tebas.

"Nosaltres estem personats en el tema de Negreira, vam anar abans a la fiscalia que el Madrid, el seu president va estar 6 mesos a la junta directiva des que es va saber l'assumpte, en una assemblea va dir que Barça i Madrid eren amics mentre estava a la Superlliga i el dia que se'n van de la Superlliga sembla que tot canvia", ha afegit.

Javier Tebas presidente la Liga EFE
Javier Tebas, en el World in Progress de Barcelona / Foto: EFE

Tebas no veu penal a Mbappé i contesta les queixes de Mourinho

Tebas també ha analitzat la polèmica del cap de setmana, el penal assenyalat a favor del Real Madrid amb 0-0 en el marcador per una piscina de Mbappé, un error arbitral que el VAR no va corregir. "No diré que no l'he vist o que tinc els meus dubtes. Per a mi no és penal. El motiu pel qual no va entrar el VAR caldrà preguntar-li al president del CTA. S'hauran equivocat, però per descomptat que el VAR hauria d'haver entrat, ja que semblava un error manifest".

I per acabar amb els seus atacs, Tebas també ha contestat les queixes de Mourinho pel calendari, per jugar diumenge contra el Racing, dimecres a Atenes i dissabte a Mestalla. "Que li pregunti a Butragueño. Que li pregunti a ell. Quan es pot es fan les coses. Ell ho sap molt bé, ha estat entrenant a la Premier League. Ha arribat a jugar fins amb 48 hores, crec, algun partit. Ell ho sap perfectament. Aquestes instruccions venen de dalt i cal seguir el de dalt, però que pregunti, que pregunti".