El Reial Madrid té un problema evident al centre del camp. Disposen de molts efectius, però no hi ha ningú que pugui assumir el rol que en el passat tenien Luka Modrić o Toni Kroos. És a dir, que necessiten algú que organitzi el joc de l'equip, un problema del qual Xabi Alonso es va estar queixant durant la seva etapa com a entrenador. I es va mostrar molt disgustat amb la decisió de Florentino Pérez de no portar ningú l'estiu anterior.

Va posar sobre la taula noms com els d'Angelo Stiller, o, en especial, Martín Zubimendi, però no li van fer cas. Ara, estan pagant les conseqüències, i és que ni Jude Bellingham ni Fede Valverde, ni tampoc Aurélien Tchouaméni o Eduardo Camavinga, són eixa classe de futbolista. Controlen una llista de noms que sí que podrien exercir eixa funció, i hi ha una alternativa que sembla estar molt ben posicionada en la llista d'objectius.

Parlem d'Enzo Fernández, qui fa molt de temps que es troba en els plans del president. Va quedar meravellat amb la seva ràpida adaptació a Europa, quan va aterrar a les files del Benfica, i amb les seves exhibicions durant el Mundial de Qatar. Va ser un dels responsables de la conquesta del trofeu per part de la selecció 'albiceleste', on encara és un dels referents, i un dels millors socis possibles per a Leo Messi, Julián Álvarez, Lautaro Martínez, Alexis Mac Allister i companyia.

Enzo Fernández

Poc després d'aixecar la Copa del Món, el Chelsea va ser més ràpid que la resta dels seus admiradors, i es va atrevir a desemborsar una xifra superior als 120 milions d'euros per tancar la incorporació de l'ex de CA River Plate. Un preu molt elevat, que va convertir el migcampista nascut l'any 2001 en un dels traspassos més cars de tots els temps. Una pressió que va provocar que els seus inicis no fossin senzills, i acumular crítiques.

Per sort, ja ha deixat enrere els dubtes, i és un dels capitans del conjunt ‘blue’. El seu nivell a la Premier League ha estat sorprenent, i al Santiago Bernabéu estan convençuts que és el futbolista que necessiten a la medul·lar.

Tchouaméni, el sacrifici que el Madrid està disposat a fer

El problema amb el fitxatge d'Enzo serà el preu que a Stamford Bridge demanaran per obrir-li les portes. Malgrat que Fernández estigui disposat a declarar-se en rebel·lia per vestir de blanc, Todd Boehly no es conformarà amb perdre molts diners. I el traspàs hauria de rondar els 100 ‘quilos’.

Per finançar aquesta operació, Florentino Pérez està disposat a sacrificar Tchouaméni, com asseguren a ‘Le Parisien’, i vendre’l per uns 65 milions.