Támara Echegoyen deixa el Sail Team BCN a menys d'un mes de l'inici de la Puig Women's America's Cup. La regatista gallega no continuarà al capdavant de l'equip català per a "continuar amb altres projectes professionals", segons resava el comunicat que ha compartit l'equip.

La ja exmembre del Sail Team BCN, que va ser l'abanderada espanyola als Jocs Olímpics de París 2024, serà substituïda com a patrona de l'embarcació per Silvia Mas i Neus Ballester. Amb aquest canvi en l'alineació a poc més de dues setmanes per al debut a la Puig Women's America's Cup, el conjunt barceloní ha compartit el llistat de la seva tripulació definitiva: Silvia Mas i Neus Ballester com a patrones, María Cantero i Paula Barceló com a trímers i Nicole Van der Velden com a regatista reserva.

Támara Echegoyen París 2024 / Foto: Europa Press
Támara Echegoyen, durant una roda de premsa durant els Jocs Olímpics de París 2024 / Foto: Europa Press

El comunicat íntegre del Sail Team BCN sobre l'adeu de Támara Echegoyen:

"El Sail Team BCN al final no comptarà amb la presència de Támara Echegoyen, que ha decidit deixar l'equip per continuar amb altres projectes professionals. Els entrenaments oficials començaran el 28 de setembre i la Copa Amèrica femenina començarà el 5 d'octubre. Per la seva banda, l'equip tindrà com a patrones Silvia Mas i Neus Ballester, mentre que la posició de trímer l'ocuparan María Cantero i Paula Barceló, amb Nicole Van der Velden com a regatista reserva".

Paral·lelament, el Sail Team BCN ha compartit els noms que dirigiran la seva embarcació en la categoria juvenil de la competició: "Els patrons del Sail Team BCN seran Martín Wizner i Conrad Konitzer i els trímers seran Jaime Framis i Antonio Torrado. Albert Torres i Neus Ballester seran els patrons reserva, mentre que Marcos Fernández també ho serà, però en la funció de trímer". En el marc de la competició juvenil, els entrenaments oficials començaran aquest dimarts 10 de setembre i el seu debut oficial arribarà el dia 17.

Sail Team BCN / Foto: Europa Press
Embarcació del Sail Team BCN / Foto: Europa Press

La Puig Women's America's Cup tindrà lloc mentre arriba la Louis Vuitton America's Cup

Amb les Round Robin ja arribades a la seva fi, les costes de Barcelona acolliran la Puig Women's America's Cup mentre arriba la Louis Vuitton America's Cup. El torn de la categoria femenina i juvenil arriba durant aquest mes de setembre, mentre que la Louis Vuitton America's Cup no hissarà les seves veles fins al pròxim 12 d'octubre. A partir d'aleshores, l'Emirates Team New Zealand farà front a l'hora de la veritat per defensar la a Gerra de les 100 Guinees.

Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!