Carregant...

El retorn del Màlaga a l'elit no està sent gens fàcil. És cert que no han tingut rivals senzills davant, però encara no coneixen la victòria, i únicament han aconseguit un punt en les tres primeres jornades. Per aquest motiu, ocupen l'última plaça en la classificació de La Liga EA Sports, i estan obligats a reaccionar aquest cap de setmana, contra la UD Llevant. Una nova derrota complicaria molt les coses, i confirmaria que són clars candidats al descens.

Sergio Pellicer està convençut que molt aviat veuran la llum al final del túnel, i que tan sols necessiten millorar en alguns aspectes defensius. A més, han realitzat alguns moviments interessants en la recta final del mercat, com el fitxatge de Juan Berrocal, d'Adam Aznou i de Jens Cajuste. I amenacen amb prendre-li el lloc als futbolistes que no han començat amb bon peu, com pot ser el cas d'Izan Merino, per posar un nom.

Izan Merino

Considerat com una de les grans perles del planter, i sent un fix en les categories inferiors de la selecció espanyola, va arribar a estar molt a prop de marxar-se al Reial Madrid en el passat. Però va optar per quedar-se a La Rosaleda, on va tenir un paper molt protagonista en l'ascens des de La Liga Hypermotion. No obstant això, la seva adaptació a la màxima categoria no està sent fàcil, i ha estat criticat per les seves discretes actuacions.

El tècnic del Màlaga ja li ha avisat que ha de fer un pas endavant, o pot perdre la titularitat amb el fitxatge de l'internacional suec, que arriba a préstec per l'SSC Napoli. Mentre que, en l'eix de la rereguarda, Einar Galilea també ha estat advertit. Ha jugat tots els partits com a titular fins al moment, i es valora la seva experiència, ja que té 32 anys. No obstant això, no ha estat a l'altura de les exigències per ara.

I amb el fitxatge de Berrocal, tindrà més competència, que pot provocar que acabi perdent el seu lloc en els sistemes de Pellicer, tal com han explicat des d'altres diaris.

Carlos Puga, l'últim assenyalat

Per finalitzar amb la llista d'assenyalats, l'últim nom que ens trobem és el de Carlos Puga, qui va aterrar fa un parell d'anys procedent del filial de l'Atlètic de Madrid, i ràpidament es va fer el propietari de la banda dreta.

Però, com succeeix amb la resta dels companys, no ha pogut ajudar el Màlaga a aconseguir la seva primera victòria, i aviat pot ser castigat amb la suplència.