El de Ferran Torres no és l'únic fitxatge que el Paris Saint-Germain espera anunciar al llarg d'aquesta setmana. També tenen altres negociacions molt avançades, i Luis Enrique confia a tenir a la seva disposició la resta de jugadors que havia sol·licitat abans que comencés el mercat d'estiu. Per exemple, a Zion Suzuki, que ja està pràcticament tancat, i que està destinat a ser el porter titular, a causa dels dubtes que existeixen amb Lucas Chevalier i amb Matvey Safonov.
Ja han presentat a Lucas Digne i a Maghnes Akliouche, però el tècnic asturià no es conforma només amb això, i exigeix més. En especial, per a la parcel·la ofensiva, on molt probablement perdrà a Bradley Barcola i a Ibrahim Mbaye abans que acabi el període de traspassos, i on ja s'ha hagut d'acomiadar de Gonçalo Ramos i de Kang-In Lee. I, al marge del davanter del Barça, una altra incorporació que està molt decidida és la de Mika Godts.
La idea de Nasser Al-Khelaïfi era la de reclutar una estrella de classe mundial, amb Yan Diomandé com a objectiu prioritari, però finalment tot es va complicar després de l'aparició del Reial Madrid en la subhasta. I com tots sabem, el prometedor atacant africà es va decantar per vestir de blanc, així que al Parc dels Prínceps van haver de buscar un 'pla B'. En aquest sentit, han acabat apostant per la signatura de la perla de l'Ajax d'Amsterdam.
Els informes que controlaven eren molt recomanables, i no han dubtat a l'hora de decantar-se per l'internacional belga, qui incomprensiblement es va quedar fora de la llista de l'últim Mundial. Però els observadors del PSG han estat seguint molt de prop la magnífica progressió que ha experimentat des que va aterrar al Johan Cruyff Arena, que li han servit per convèncer Luis Enrique, motiu pel qual pagaran uns 60 milions d'euros, entre fixos i variables.
Godts serà confirmat pròximament, i de fet, va ser suplent en la primera jornada de l'Eredivise, per evitar sorpreses d'última hora en forma de lesió que haguessin pogut alterar l'acord per a la seva venda.
El Barça també tenia Godts en l'agenda
Godts es trobava en els plans de grans clubs del continent, i el Barça també havia estat col·locat entre els seus pretendents. Però el futbolista nascut l'any 2005, comparat habitualment amb Eden Hazard, en cap moment es va arribar a plantejar el seu desembarcament a l'Spotify Camp Nou.
Perquè des del primer dia es va mostrar molt més partidari d'arribar al PSG, com expliquen des de 'Le Parisien'.
