La situació de Rodrygo Goes al Reial Madrid ha fet un gir important en les últimes setmanes. El davanter brasiler té cada cop més clar que la seva etapa al club blanc s'acosta al seu final i ja ha mogut fitxa. El jugador considera que ha arribat el moment d'un canvi d'aires i així ho ha fet saber al seu entorn més proper, convençut que necessita un nou club per sentir-se realment protagonista i on senti que pugui créixer en el gran jugador que pot arribar a ser.

Rodrygo Real Madrid

Rodrygo creu que el seu rol dins de l'equip se li queda petit. Sent que el seu creixement s'ha estancat a Chamartín i que les oportunitats per consolidar-se com a titular a banda esquerra són bàsicament inexistents, donat el protagonisme de Vinicius. I és que des de la seva arribada a la capital, mai ha tingut l'oportunitat de demostrar el seu talent a la banda que més li agrada.

El Liverpool i el Manchester City, dues ofertes sobre la taula

El brasiler ha traslladat al Reial Madrid dues ofertes molt concretes procedents de la Premier League. Per una banda, el Liverpool ha posat sobre la taula una proposta propera als 80 milions d'euros. Per l'altra, el Manchester City ha elevat l'aposta fins als 90 milions. Dues xifres molt importants que reflecteixen el valor de mercat del jugador i l'interès real per incorporar-lo.

Rodrygo creu que tant al Liverpool com al Manchester City podria tenir un paper determinant. En tots dos projectes se li ofereix protagonisme, continuïtat i un encaix tàctic molt més adaptat a ell, especialment partint des de l'esquerra, la seva posició preferida. El brasiler entén que aquí sí que podria explotar tot el seu potencial ofensiu.

Sensació de sostre al Reial Madrid

Al Reial Madrid ja assumeixen que el jugador no se sent còmode amb la seva situació actual. La competència, el repartiment de minuts i la jerarquia ofensiva li deixen poques opcions per assentar-se. Rodrygo considera que, llevat de gir inesperat, seguirà relegat a un paper secundari, cosa que no encaixa amb les seves ambicions esportives en plena maduresa futbolística

Per aquest motiu, el brasiler ha demanat al club que escolti les ofertes i negociï la millor sortida possible. Així doncs, el Reial Madrid s'enfronta a una decisió clau: retenir un jugador que vol marxar o acceptar una venda milionària que podria reordenar el seu projecte esportiu, mentre Rodrygo Goes es prepara per fer el salt definit lluny del Bernabéu