Després que es coneguessin els 30 finalistes per guanyar la pròxima Pilota d'Or, ja han aparegut els primers debats. És, probablement, l'any on hi ha més igualtat, i on hi ha més noms que opositen a ser els elegits. Perquè els futbolistes que van destacar durant la temporada regular no van signar un bon Mundial, i viceversa, mentre que, en casos com el de Kylian Mbappé, el penalitza enormement el fet de no haver conquerit cap trofeu a nivell col·lectiu.
I Lamine Yamal no ha dubtat a pronunciar-se i a donar la seva opinió quan li han preguntat sobre això. Després de ser segon en l'anterior edició, espera que en aquesta ocasió sí que el recompensin, i que recordin que va ser la gran estrella del Barça durant la passada campanya. El seu problema és que no va tenir una bona Copa del Món, per culpa de la lesió que va patir poques setmanes abans, i que va provocar que no arribés en perfectes condicions físiques.
A l'Spotify Camp Nou aposten pel '10' per sortir-ne vencedor, convertint-se en el més jove a guanyar el trofeu, amb tan sols 19 anys. Però a 'La Roja' consideren que si hi ha algú que el mereix fins i tot més és Rodrigo Hernández, que va ser escollit com l'MVP del Mundial, i va resultar determinant perquè la selecció conquerís la seva segona estrella, signant autèntiques exhibicions durant la fase final, recuperant la seva millor versió i canviant les crítiques per elogis.
A part, el nou futbolista blaugrana ja va ser el campió el 2024, així que podria recuperar el guardó, que el 2025 va ser per a Ousmane Dembélé, un altre dels favorits aquest any. Sempre s'ha dit que, en les temporades on es disputa una Copa del Món, cal prioritzar els jugadors que han destacat en el certamen, i el madrileny ho va fer amb escreix. Així que té el suport dels seus compatriotes, com expliquen a 'France Football'.
Però no ho tindrà fàcil amb la competència de Lamine, que és molt més mediàtic, ni amb altres estrelles com Khvicha Kvaratskhelia, Michael Olise o Harry Kane.
Fabián Ruiz també aspira a ser entre els candidats
I, encara que no es parli tant d'ell com es mereix, en el mitjà anteriorment citat assenyalen que a 'La Roja' també esperen que Fabián Ruiz sigui un dels principals candidats.
No cal oblidar que va ser clau perquè el Paris Saint-Germain guanyés la seva segona Champions League consecutiva, i va ser titular en la final del Mundial.
