La situació a Reus Deportiu és insostenible. Els jugadors del club del Baix Camp no es creuen els arguments del seu president, Joan Oliver, i aquest divendres han dit prou. Tot i que el màxim mandatari havia anunciat que aconseguiria pagar totes les nòmines pendents als futbolistes, aquests s'han plantat i en un comunicat conjunt han demanat la resolució dels seus contractes. Els roig-i-negres no han pogut ser més contundents: "La plantilla considera que una solució parcial convertiria el dia a dia del vestuari en un infern, ja que perllongaria l'agonia viscuda fins ara", han dit.

En el comunicat, els integrants de la primera plantilla han anunciat que demanen la resolució contractual "davant la greu i insostenible situació" que viuen, i han "lamentat profundament aquest desenllaç per la ciutat, els empleats i l'afició". A la peça, on es retreu al club la seva pèssima gestió, els futbolistes recorden que al principi de la situació tenien "la promesa" que la crisi econòmica es resoldria, fet que finalment no ha estat així.

"El problema s'ha allargat fins avui, quan creiem que ja no hi ha cap sortida perquè els nostres drets com a professionals siguin garantits", han explicat al text, i afegeixen que donades les circumstàncies, gràcies al conveni col·lectiu, tenen "l'opció de demanar la resolució dels nostres contractes".

"Hem decidit acollir-nos a aquest dret perquè entenem que la situació ja és insostenible. Lamentem profundament aquest desenllaç, sobretot per la ciutat, pels empleats del Reus, per una afició que sempre ha estat al nostre costat i que no es mereix aquest desenllaç", han afegit, a la vegada que han agraït "el constant esforç i treball" de l'Associació de Futbolistes Espanyols (AFE), en tot moment pendent de trobar una solució satisfactòria per als futbolistes".