De la resignació a les disculpes: Julián Álvarez passa del Barça i es reconcilia amb l'Atlètic

Moment de tancar el cercle i de reconciliar-se definitivament amb l'Atlètic de Madrid i la seva afició. Julián Álvarez, el centre de totes les crítiques i els atacs per part dels seguidors matalassers a l'inici de la temporada, va tornar a rendir i va demanar perdó. El gran desig del Barça el passat estiu es va rebel·lar contra tothom per poder jugar a l'Spotify Camp Nou, però no va aconseguir el seu objectiu i l'afició de l'Atlètic no li van perdonar la seva actitud. Ara, però, després de ser l'estrella en el duel contra el Deportivo de la Corunya, es va disculpar i va fer les paus.

Julián Álvarez demana perdó a l'afició de l'Atlètic de Madrid

"Volia demanar disculpes a la nostra gent per les meves paraules durant el Mundial. Van ser una equivocació de la meva part, tant en la forma com el moment i, sobretot, perquè entenc a la gent l'enuig. Jo també com seguidor m'hauria enutjat i a més per com m'han donat suport sempre durant aquests anys", va assegurar després del partit de LaLiga EA Sports. "En aquests últims temps (els aficionats) també han estat molt generosos. Això ho valoro molt, he de centrar-me a treballar, a seguir millorant, he d'agrair a tot l'equip que m'ha donat suport aquest temps i a treballar", va afegir.

Un Julián Álvarez molt humil i que va tancar el polèmic capítol d'enemistat amb l'afició de l'Atlètic de Madrid. I és per això que va voler demanar disculpes després d'un bon partit a casa, amb victòria gràcies a un gol seu i confirmant la segona posició de la Lliga una jornada més. "Quan un se sent bé a la vida, es veu reflectit també al camp. Tot influeix. Em sento bé i preparat per competir per tot", va remarcar. I d'aquesta manera ha tancat de manera gairebé definitiva les seves opcions de fitxar pel Barça.

El vestidor de l'Atlètic dona suport a Julián Álvarez

Unes disculpes que han estat molt ben rebudes dins del vestidor matalasser. Diego Pablo Simeone va assegurar que "valoro el perdó". L'entrenador argentí va explicar la gran de dificultat de fer aquest pas i que es mereix tornar a ser estimat pels seus: "Fer-ho no és fàcil, però quan hom ho fa des del sentiment, des d'allò emocional, li dono molt valor perquè és un futbolista i una persona treballadora i humil. Vol als seus companys i li agraeixo el perdó perquè el posiciona al lloc que ell mereix i d'on és".

En la mateixa línia va parlar un altre dels futbolistes importants de l'Atlètic. El central Robin Le Normand va reconèixer que demanar disculpes "parla molt bé de Julián". I a banda de dir que "és un gran futbolista i una gran persona", també creu que sempre s'ho ha deixat tot per l'equip: "S'ha demostrat tota la qualitat que té, ha demostrat què volia donar per a aquest equip i també l'afició l'ha aplaudit. I ara, a continuar endavant amb tota l'energia per aconseguir els nostres objectius".

Sembla, doncs, que l'Atlètic de Madrid es treu un pes de sobre i que la pressió serà menor a partir d'ara. I Julián Álvarez podrà tornar a jugar sense patir per rebre xiulets o per intentar agradar a una afició que el torna a considerar com un dels seus.