Al Reial Madrid no es quedaran de braços plegats veient com l'etern rival, el Barça, es reforça amb l'arribada d'un galàctic, Anthony Gordon. És evident que necessiten moltes incorporacions per retornar a l'afició la il·lusió que han perdut en aquests dos últims anys, però encara ni tan sols han confirmat l'arribada del nou entrenador, encara que tothom sap que serà José Mourinho qui substitueixi Álvaro Arbeloa en el càrrec.
Però al Santiago Bernabéu semblen no tenir cap pressa, i tenen tot totalment paralitzat. Almenys, aquesta és la sensació que es desprèn, veient que no hi ha ni sortides ni arribades a prop de fer-se oficial. No obstant això, des del diari 'Sport' han afirmat que la directiva ja ha posat la sisena marxa, i ha iniciat les gestions per intentar assegurar-se la incorporació d'un futbolista que agrada molt a la secretaria tècnica. Parlem d'Enzo Fernández.

Ha estat un dels pocs futbolistes que han signat una bona temporada al Chelsea, juntament amb Marc Cucurella o Joao Pedro, i ha assumit la responsabilitat de lluir el braçalet de capità. S'ha acabat per consagrar com un dels millors futbolistes del planeta en la seva demarcació, i resulta comprensible que tingui tants pretendents. A més, ja ha deixat caure que la seva intenció és fer les maletes al mercat d'estiu.
L'ex del Benfica o de CA River Plate està molt decebut amb el projecte que hi ha a Stamford Bridge, malgrat l'arribada de Xabi Alonso, i va ser sancionat per les declaracions que va fer recentment, quan va afirmar que li encantaria jugar al Madrid algun dia. El campió del Mundial de Qatar ha complert amb la seva part, i ara espera que responguin, iniciant els tràmits per aconseguir que Todd Boehly li permeti sortir aviat.
Enzo seria la resposta al Barça pel fitxatge de Gordon, i ningú pot discutir que podria formar un centre del camp espectacular juntament amb Jude Bellingham, Arda Güler o Fede Valverde. Però els 'blues' sol·licitaran una important compensació econòmica.
Enzo exigirà una inversió mínima de 100 milions d'euros
Si el Madrid veritablement desitja apostar per la contractació d'Enzo, necessitarà invertir un mínim de 100 milions d'euros. El Chelsea ni tan sols es prendrà la molèstia de seure a negociar per una xifra inferior, i això obliga a haver de fer un important esforç econòmic.