El recanvi de Frenkie de Jong, inesperat, no genera consens al vestidor del Barça

Al Barça no s'atreveixen a descartar en absolut l'arribada d'un nou centrecampista, després de la lesió de Frenkie de Jong. No és una prioritat en absolut, i hi ha altres demarcacions on existeixen moltes més urgències, però si es concreta la venda de Marc Casadó, existeix la possibilitat que intentin portar una cara nova per a la medul·lar. I hi ha un nom que ha guanyat força en les últimes hores, i que ha estat filtrat pel diari 'Sport'.

Respon al nom d'Azzedine Ounahi, qui es va reivindicar i va tornar a demostrar que és un futbolista de primer nivell en les files del Girona. Va ser una de les grans revelacions de l'anterior edició de La Liga EA Sports, encara que no va poder evitar el descens del conjunt blanc-i-vermell. Precisament per aquest motiu, resulta evident que acabarà canviant d'aires, i no li falten admiradors, encara que, de moment, encara no hi ha res resolt.

Getafe Girona Ounahi
Azzedine Ounahi

I a la seva llarga llista de pretendents, ara cal afegir l'interès del conjunt blaugrana, que estaria valorant la seva incorporació. No tindria un cost elevat, s'especula que rondaria els 20 milions d'euros, i aportaria més alternatives a Hans-Dieter Flick a l'hora de fer rotacions. El problema és que no tothom a l'Spotify Camp Nou considera que sigui un fitxatge necessari, i tenen molts dubtes de la seva possible adaptació.

Per començar, perquè creuen que aquesta demarcació no necessita nous efectius, independentment de la venda de Casadó. I la lesió que ha patit De Jong tampoc és tan greu com per plantejar-se realitzar algun fitxatge. A més, taponaria la progressió de joves talents de la Masia com Pedro Rodríguez, Pedro Villar, Guillermo Fernández o Tommy Marqués. I també existeixen dubtes per la seva possible adaptació al Barça.

Perquè, malgrat conèixer el campionat domèstic, la seva única experiència en un equip gran, a l'Olympique de Marsella, va ser un absolut desastre, i va acumular una gran quantitat de crítiques per les seves actuacions.

Al vestidor no estan d'acord amb la possible firma d'Ounahi

Des del vestidor del Barça tampoc estan d'acord en la possible firma d'Ounahi, i demanen no fer moviments innecessaris, ni malgastar els diners que tenen per futbolistes que no aporten res en especial.

Joan Laporta i Deco tampoc descarten el marroquí, encara que la realitat és que hi ha assumptes molt més importants per resoldre.