A la Reial Societat poden veure com, un estiu més, algunes de les seves principals figures abandonen l'entitat, per iniciar un desafiament en un conjunt més poderós. L'increïble rendiment de diverses de les seves peces en aquest segon tram de la temporada, en el qual han aconseguit conquerir la Copa del Rei contra tot pronòstic, ha despertat l'atenció d'algunes de les entitats més poderoses d'Europa, com sol succeir tots els anys.
L'estiu anterior va ser Martín Zubimendi qui va dir adeu, com prèviament va succeir també amb Alexander Isak, Robin Le Normand, Mikel Merino o Alexander Sörloth. I en aquesta ocasió, el protagonista pot ser Jon Aramburu, qui des de fa temps s'ha consolidat com el propietari de la banda dreta de la defensa. Ha experimentat una progressió sensacional des que va ascendir al primer equip, i això li ha permès ser intocable per a tots els tècnics que ha tingut.
Va ser Imanol Alguacil qui li va donar l'oportunitat d'assentar-se a l'elit, i ni Sergio Francisco ni Pellegrino Matarazzo s'han atrevit a treure'l del lloc. És considerat com un dels millors defensors de La Liga EA Sports, i havia arribat a sonar per al Barça i per al Reial Madrid, que busquen un especialista per a aquest lloc. Tanmateix, les últimes informacions que arriben asseguren que el seu principal admirador es troba lluny d'Espanya.
Més concretament, es tracta de l'AC Milan, un dels clubs més poderosos i emblemàtics de tot el planeta. Tot i que no viuen el seu millor moment, busquen nous fitxatges per tornar a ser competitius, i l'objectiu que tenen al cap és l'internacional veneçolà. A ‘Tuttosport’ asseguren que ja s'han produït els primers contactes amb el seu entorn per intentar convèncer-lo, i aconseguir que abandoni Anoeta pròximament.
El combinat basc farà tot el possible per retenir Aramburu, però per al futbolista de 23 anys representa una oportunitat molt cridanera, i difícil de rebutjar, ja que allà li poden garantir un salari molt més elevat.
A San Siro poden pagar 30 milions d'euros per Aramburu
La clàusula de rescissió de Aramburu en l'equip ‘txuri urdin’ està taxada en 60 milions d'euros, però la intenció de la directiva ‘rossonera’ és aconseguir que arribi per un preu molt més accessible.
Per ser més exactes, a San Siro esperen que amb 30 ‘quilos’ puguin arribar a un acord amb la Real Sociedad.
