Lamine Yamal pot viure la seva setmana més complicada com a professional. Perquè després de les dues doloroses derrotes que el Barça ha encaixat de manera consecutiva, sent assenyalat en ambdues per la seva pobra aportació a l'equip, pot acabar de rebre el cop final en la gala de la Pilota d'Or. I és que les últimes informacions suggereixen que es quedarà sense el trofeu, quan era col·locat com el gran favorit per guanyar-lo fins fa uns dies.
En molts mitjans suggerien que el '10' era el principal candidat, després de la seva excel·lent campanya, i de la conquesta del Mundial, on sí que és cert que no va estar a l'altura de les exigències. Però, en un gir inesperat dels esdeveniments, ara és Harry Kane qui sembla comptar amb més opcions. I així s'han encarregat d'explicar-ho des de la Cadena SER, poques hores abans que es conegui el veredicte definitiu.

"Ningú s'atreveix a posar Lamine com a principal favorit", va exposar Héctor González, sense voler donar el nom del futbolista que té més possibilitats, i guardant silenci. Però es va encarregar de recordar que és la votació més igualada que es recorda en molts anys, amb múltiples candidats. Perquè també és necessari esmentar altres noms, com els de Rodrigo Hernández, Ousmane Dembélé, Khvicha Kvaratskhelia o Kylian Mbappé.
Encara que des de 'France Football' han explicat que l'estrella del Reial Madrid té molt poques possibilitats, i que el més probable és que ni tan sols entri al podi, després d'una temporada sense trofeus, malgrat la increïble quantitat de gols que va anotar entre totes les competicions. En especial, a la Copa del Món, on ja és el màxim realitzador històric, superant Leo Messi, i deixant molt enrere Miroslav Klose o Ronaldo Nazário.
Lamine no perd l'esperança, i encara es mostra optimista. No obstant això, Kane serà un rival molt a tenir en compte, i pot ser el seu botxí final, havent de conformar-se de nou amb quedar segon, com ja li va succeir l'any anterior.
El Golden Boy no ofereix dubtes
On no hi ha dubtes és en el lliurament del Golden Boy, que enguany té un guanyador clar. I aquest serà Pau Cubarsí, qui també va ser elegit com a millor jugador jove del Mundial, sent clau per a 'La Roja'.
L'any anterior es va veure superat per Desiré Doué, però ara no té rival en les votacions.