Pablo Torre no perd l'esperança, i confiava a poder tenir participació en el partit contra el Manchester United, corresponent a la tornada de la ronda prèvia de l'Europa League. El Barça arribava amb moltes baixes, especialment, la de Pedri González, per lesió, i la de Pablo Paéz 'Gavi', per sanció. Així que Xavi Hernández havia de trobar una solució per provar de minimitzar l'enorme buit que hi havia al centre del camp amb l'absència de dues peces clau.
I la seva aposta va ser Sergi Roberto i Franck Kessié, deixant el mitja punta càntabre a la banqueta. Una decisió que l'ex del Racing de Santander s'esperava, ja que era conscient que tenia molt complicat aparèixer a l'onze inicial, considerant que pràcticament no està tenint oportunitats, i no té ritme competitiu. Encara que, almenys, esperava que li donessin minuts, i pogués ingressar al terreny de joc d'Old Trafford.
Una cosa que tampoc no va succeir. Es va quedar assegut, i va haver de veure des de fora de la gespa com els seus companys queien eliminats contra el conjunt anglès dirigit per Erik Ten Hag. Una mostra més de què l'internacional espanyol sub 19 no compta per al cos tècnic, i no té espai en les rotacions. Aquesta situació s'ha anat repetint durant tot el curs, i no pot seguir així ni un sol dia més, a causa que està posant en perill la progressió que se li veia.
Torre està desesperat, i no n'aguanta més. Està vivint un infern en el Camp Nou, i es penedeix molt de no haver fet les maletes el mes de gener, quan va tenir l'oportunitat d'anar-se'n a préstec altres clubs de La Liga Santander. Joan Laporta i Mateu Alemany no els ho van permetre, i el van convèncer perquè es quedés, assegurant-li que disputaria molts partits en el segon tram de la campanya. De moment, tot és mentida.
Lògic que ja no es cregui gens, i a l'estiu marxarà amb total seguretat. I desitjaria fer marxa enrere en el temps per no firmar pel Barça, i acceptar una altra proposta.
Pablo va rebutjar el Reial Madrid
Entre els interessats per Pablo es trobava el Reial Madrid, que va fer tot el possible per assegurar-se la incorporació d'una altra gran promesa nacional, tal com va fer amb Enrique Herrero García, Noel López, Álvaro Leiva, Ferran Quetglás o Iker Bravo. Però en aquesta ocasió, no van tenir la mateixa sort.
Torre es va decantar pel Barça, i va rebutjar Florentino Pérez. El temps no li ha donat la raó...
