Olga García és tota una llegenda del futbol femení, com el seu palmarès indica. Durant la seva etapa com a futbolista en actiu, va defensar els colors del Barça, de la UD Llevant i de l'Atlètic de Madrid, on va aconseguir guanyar tres Lligues Iberdrola i quatre Copes de la Reina, a més de representar la selecció espanyola en un total de 34 ocasions. I va ser escollida en el millor onze del planeta l'any 2011, gràcies a la increïble quantitat de gols que va marcar.
No va viure l'època daurada de 'La Roja', ni del conjunt blaugrana, ja que no va poder ser a l'equip que va guanyar el Mundial de 2023, ni va guanyar cap Champions League. Però va ser una de les primeres estrelles de l'entitat, i una de les responsables d'obrir el camí que després van seguir Alexia Putellas, Aitana Bonmatí o Mapi León. I, actualment, exerceix com a analista, en programes com el 'Què t'hi jugues?, de la Cadena SER.
Aquí va aparèixer recentment per analitzar l'actualitat de l'equip que dirigeix Hans-Dieter Flick, i per parlar dels partits contra el Paris Saint-Germain i el Reial Madrid. I, en especial, va animar el tècnic alemany a centrar tota l'atenció en el Clàssic que es disputarà diumenge, afirmant que tenen una fantàstica oportunitat per deixar sentenciada La Lliga EA Sports el mes d'octubre, col·locant-se a nou punts de diferència.
Una distància que sembla difícil de remuntar, veient la dinàmica d'ambdós clubs. A part, creu fermament que al Barça tenen l'ocasió de golejar l'etern rival, com van fer fa un parell d'anys, quan van ser capaços d'anotar quatre gols al Santiago Bernabéu. Per a Olga, no hi ha cap dubte que són els grans favorits, i que tot el que no sigui una victòria còmoda a l'Spotify Camp Nou s'hauria de considerar com una sorpresa de grans dimensions.
"El Barça fa anys que no mata el Madrid"
Olga García no es va mossegar la llengua a l'hora d'assegurar que "el Barça fa anys que no mata el Madrid quan ha tingut l'oportunitat, i ara és el moment ideal per certificar el campionat, que seria el tercer de manera consecutiva".
No es pot negar que el Barça és molt superior al Madrid, i que tornar a guanyar el campionat domèstic seria un èxit rotund, sent Flick el primer entrenador a aconseguir-ho en tres anys consecutius des de Pep Guardiola.
