Victòria molt important del Barça contra l'Osasuna a El Sadar (1-2). Els de Flick, sense fer el millor partit, han guanyat gràcies als gols de Lewandowski i Ferran Torres a la segona part. Després, Raúl García ha retallat diferències. Amb aquesta victòria, els culers seran campions si el Reial Madrid no guanya a l'RCDE Stadium aquest diumenge. La Lliga té color blaugrana.
L'1x1 del Barça contra l'Osasuna
Titulars

Joan Garcia ha fet el seu partit habitual. No ha tingut gaire feina, però la que ha tingut l’ha resolt a la perfecció, com en la gran aturada per evitar el gol de Budimir a la primera part. En el gol de l'Osasuna no podia fer res.

Eric Garcia ha actuat com a lateral dret i no ha comès cap errada. En defensa ha estat sòlid, tot i que li ha faltat una mica més de projecció ofensiva. En qualsevol cas, tampoc és el seu rol natural ni la funció principal que se li demana.

Pau Cubarsí ha tornat a ser el millor defensa de l'equip. Impecable en les accions defensives i també molt correcte amb pilota. Fa uns mesos que està a un nivell espectacular.

Gerard Martín ha fet un partit notable. No ha patit gaire en defensa i tampoc ha comès cap error clar. En sortida de pilota és un segur.

Cancelo no ha fet un bon partit. Amb pilota ha fallat passades fàcils i no ha sigut determinant en cap jugada d'atac. En defensa ha patit en alguna arribada de l'Osasuna. Suspens del portuguès.

Pedri ha sigut el millor del mig del camp del Barça. Ha donat ordre al partit quan se li ha permès i sempre ha jugat amb sentit. Al final s'ha dolgut per una entrada de Moncayola, però ha pogut continuar.

Gavi ha estat participatiu amb pilota, però una clara groga a la primera part l'ha minvat durant el partit. Això sí, continua sumant titularitats i minuts sobre la gespa.

Olmo no ha tingut el seu partit. Imprecís en algunes accions i, tot i mostrar les seves qualitats en altres, no ha sigut determinant. Flick l'ha canviat a la segona meitat.

Roony tornava a tenir l'oportunitat de demostrar les seves qualitats. Però no ho ha fet. Molt previsible en totes les accions i sense marcar cap diferència. Se li ha d'exigir més a un extrem del Barça.

Lewandowski ha tornat a ser titular, però no estava tenint gaire incidència en el joc. Ha enviat molt amunt una rematada a la primera part i poca cosa més. Fins que, al minut 81, ha rematat de cap al fons de la xarxa per marcar el 0-1.

Fermín ha començat d'extrem i no se sent tan còmode com de mitja punta. Sí que ha pressionat i ha insistit, però sense encert en les seves accions. Després, ja a la seva posició, li ha donat, amb una gran acció, el gol a Ferran Torres.
Suplents

Rashford ha entrat a la segona part i s'ha reivindicat de la millor manera. Molt incisiu i ha fet una espectacular centrada perquè Lewandowski marqui el primer gol del partit.

Ferran ha tornat a ser suplent. Ha entrat a la segona part, com a extrem, i ha anotat el 0-2 en un mà a mà contra Herrera. No se li pot demanar molt més.

Frenkie no ha tingut gaire participació des que ha entrat per Gavi. El joc no ha passat pels seus peus i es nota que encara no està en plena forma.

Araujo ha saltat al camp quan quedava poc i no ha tingut incidència en el joc. El gol de l’Osasuna ha arribat poc després de la seva aparició.

Bernal ha tornat en els instants finals, després de la seva lesió. Tot i els pocs minuts, ha deixat alguna acció de qualitat.