La temporada del Barça està vivint un moment complicat. Després d'un inici il·lusionant, encoratjat per les arribades de Joao Félix i Cancelo, els homes de Xavi Hernández han encadenat tres partits preocupants, contra el Reial Madrid, la Reial Societat i el Shakthar Donetsk. És cert que al Clàssic van ser superiors durant més de 60 minuts, però dos gols finals de Bellingham van enfonsar l'equip blaugrana, que en els seus dos següents partits no ha aixecat el cap.
Oriol Romeu, assenyalat dins del Barça
Contra la Reial Societat, després de ser superat en tot moment, va poder sumar els tres punts gràcies a un gol agònic de Ronald Araujo, però davant el Shakhthar no van poder repetir la gesta i van caure derrotats d'una forma dolorosa, deixant el seu grup de la Champions més obert de l'esperat. Una sèrie de resultats que han encès les alarmes en l'entorn del Barça, que ja comença a veure complicat repetir l'èxit de la temporada passada a la Lliga i arribar a les últimes instàncies de la màxima competició europea, el principal objectiu del projecte de Xavi.

I com no podia ser de cap altra manera, les crítiques han anat dirigides tant a Xavi Hernández, el màxim responsable de l'equip, com a jugadors que no estan rendint al nivell esperat. Especialment assenyalat ha quedat Oriol Romeu, que va tornar a Barcelona per convertir-se en el relleu natural de Sergio Busquets, però que després de diversos mesos vestint l'elàstica blaugrana ha demostrat que té problemes per liderar l'elaboració del joc ofensiu culer.
Fitxatge al gener?
L'afició blaugrana, que en un principi va rebre amb els braços oberts a Oriol Romeu, està començant a carregar contra el migcampista d'Ulldecona. "No té el nivell, ens han enganyat", és una de les frases que s'han pogut llegir a les xarxes socials de part d'alguns seguidors blaugrana. Paraules dures que assenyalen directament a l'exfutbolista del Girona. Però a més dels aficionats, qui també ha centrat les seves mirades en el rendiment preocupant del '18' blaugrana és la secretaria tècnica liderada per Deco.

I és que, segons les informacions publicades recentment en els mitjans de comunicació que segueixen l'actualitat del Barça, l'àrea esportiva blaugrana no descarta fitxar un migcampista defensiu durant el pròxim mercat de fitxatges hivernal. De moment, el nom que ha sonat en aquest sentit és el de Guido Rodríguez, però les negociacions encara estan en un punt mort. Sigui com sigui, sembla evident que Oriol Romeu genera dubtes i al conjunt blaugrana es podrien prendre decisions aviat.
Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!