El moment fresc de l'eliminació del Brasil del Mundial amb les llàgrimes de Neymar
CAPRABO MUNDIAL

Final a la participació del Brasil al Mundial de futbol 2026. Erling Haaland va fer-ne de les seves i va acabar perforant la porteria de la Canarinha en dues ocasions per donar un històric passi a Noruega als quarts de final de la cita mundialista. Tot això, en un partit que va deixar un dels moments frescos més destacats del torneig de seleccions amb les llàgrimes de Neymar Jr en acabar el partit.

Un gol de penal de Neymar per acomiadar-se del Mundial

Un partit emocionant que es va acabar decidint en el tram final i quan tot semblava abocat a la pròrroga. Va ser aleshores quan va aparèixer Haaland per canviar-ho tot. Però al mateix temps també va ser el moment de Neymar al Mundial, anotant el seu únic gol just abans de confirmar l'adeu.

Neymar Jr Brasil Noruega / Foto: EFE
Neymar Jr celebrant el seu gol contra Noruega / Foto: EFE

El gran crac brasiler havia sortit al camp quan faltaven poc més de vint minuts per al final per tal de donar-li un extra a una selecció brasilera que estava creant perill, però que no aconseguia fer mal de veritat. Neymar, encara deixant veure que ja no era aquella gran estrella de fa uns anys, es va intentar posar l'equip a l'esquena, però la realitat va estar molt més allunyada dels desitjos dels brasilers, ja que no va fer res destacat.

Al final, però, just abans d'acomiadar-se del que podria haver estat el seu últim Mundial, va acabar marcant. Va ser en el temps afegit del segon temps quan un cop de colze de Leo Østigard sobre Casemiro va acabar amb la revisió del VAR i la posterior confirmació de la pena màxima. I Neymar va agafar la responsabilitat i va acabar fent el gol de l'honor del Brasil des del punt de penal després de discutir-se amb el porter noruec Ørjan Nyland.

Neymar plora el seu adeu del Mundial i de la selecció del Brasil

Però el que va acabar commovent a tothom van ser les llàgrimes de Neymar just en sentir el xiulet del final del partit. Plorant desconsolat i veient com s'acaba el seu somni mundialista. La que ha estat l'última gran estrella del Brasil diu adeu a la possibilitat de guanyar un Mundial.

Un plor que va remoure tot un país i també tot el món del futbol. Ara és el moment d'acomiadar-se d'una figura que ha fet molt pel món del futbol, que va meravellar en la seva etapa al Santos i que va tocar el cel futbolístic de clubs amb el Barça, però ara ja no té res més a oferir. Un final cruel i que deixa les pitjors sensacions, entre llàgrimes, però que almenys acaba amb el record d'un últim gol de penal en un Mundial.

A més, també ha servit per posar punt final a la seva etapa amb la selecció del Brasil, recordant el seu primer partit en un amistós contra els Estats Units al 2010 al mateix MetLife Stadium d'aquest comiat contra Noruega: "Ho he intentat, ho he intentat. Ara s'ha acabat. Vaig començar aquí, aquí acabo".