Carregant...

El Reial Madrid és el gran protagonista en el rànquing de salaris més elevats de La Liga EA Sports. Perquè dins del top 10, es troben fins a sis jugadors de la plantilla que dirigeix José Mourinho. Començant pel més evident de tots, Kylian Mbappé, qui és el líder en solitari d'aquesta llista, gràcies als més de 70 milions d'euros bruts que percep cada temporada. I és que, en arribar lliure, es va assegurar d'incloure un sou desorbitat.

Després de la seva recent renovació, Vinícius Júnior s'ha pogut acostar més al seu company, però encara es manté lluny, amb 50 "quilos" bruts a l'any. La seva intenció era percebre el mateix, encara que finalment es va haver de conformar amb una xifra considerablement inferior, però que el situa en el segon lloc. I tancant el podi, ens trobem amb el tercer galàctic de la plantilla, Jude Bellingham, que es queda en 31,6 milions bruts.

Jude Bellingham

No obstant això, es troba en converses per ampliar el seu vincle al Santiago Bernabéu, així que és molt probable que aviat augmenti aquestes quantitats. Al costat d'ell, cobrant exactament el mateix, tenim a Trent Alexander-Arnold, el seu compatriota, que va arribar amb el cartell de fitxatge galàctic, i a cost 0 des del Liverpool, la qual cosa també ajuda a explicar aquesta fitxa, que no ha aconseguit justificar encara. I després tindríem els dos únics futbolistes del Barça en aquest rànquing.

Són Rodrigo Hernández i Lamine Yamal, per aquest ordre, que tanquen el top 6. El primer ho fa amb una fitxa de 31,2 "quilos" bruts, mentre que el "10" s'ha de conformar amb una mica menys, guanyant prop de 28. Seguidament, apareix l'únic futbolista de la plantilla de l'Atlètic de Madrid, i per a sorpresa de molts, no es tracta de Julián Álvarez. Perquè és Jan Oblak, qui també és l'únic porter, i que percep uns 26.

Jan Oblak

Amb 24 milions es queda un dels nous fitxatges que el Madrid ha tancat enguany, Bernardo Silva, un altre jugador que guanya tants diners gràcies al fet d'haver signat amb la carta de llibertat sota el braç.

Nico Williams i Rodrygo Goes completen el top 10

En la penúltima plaça, tenim a Nico Williams, qui va optar per quedar-se a l'Athletic Club de Bilbao, per a sorpresa de molts. Però ho va fer a canvi d'una fitxa astronòmica, que el situa en la novena plaça, gràcies als 21,5 "quilos" que cobra avui dia.

I per últim hi ha Rodrygo Goes, amb 20,8 milions. És a dir, que Raphinha Dias o Fede Valverde es queden molt a prop, però sense poder entrar al top 10, ocupant les següents posicions, juntament amb Ibrahima Konaté i Aurelien Tchouaméni.