El Barça està en un gran moment de forma i ja fa un pas de gegant per certificar el títol de Lliga. Però tot i l'alegria que viu l'entitat culer, amb els jugadors vibrant i fent vibrar els aficionats, queda clar que al mateix temps no tot són bones notícies. I també hi ha un pic de decepció que s'ha convertit en tensió màxima. La realitat és que hi ha tres jugadors del Barça que van deixar una molt mala imatge a Montjuïc i van desafiar l'entrenador Hansi Flick.

Contra Hansi Flick

Ens referim que després de la grandíssima remuntada viscuda aquest passat dissabte a l'Estadi Olímpic Lluís Companys contra el Celta de Vigo, també hi va haver uns episodis que seran complicats de gestionar dins del vestidor. Les decisions de Flick, tot i que encertades perquè es va aconseguir la victòria, sí que van tenir un efecte advers per a tres dels futbolistes que van ser els sacrificats.

Estem parlant de Ferran Torres, Ansu Fati i Héctor Fort. Només el valencià va jugar el partit, però tots tres van mostrar la seva disconformitat amb el seu entrenador per la gestió que està fent amb ells. La falta de minuts i confiança és el punt clau d'aquests casos, que sembla que tenen difícil solució ara que arriba el tram decisiu de la temporada.

Hansi Flick Barça / Foto: EFE
Hansi Flick donant indicacions durant un partit del Barça / Foto: EFE

El desafiament de Ferran Torres, Ansu Fati i Héctor Fort

El primer cas és el de Ferran Torres, que va ser titular contra el Celta i a més va marcar el primer gol del partit. El davanter valencià està en ratxa i cada vegada que juga acostuma a ser decisiu amb els seus gols. És determinant i té la porteria entre cella i cella. Tot i això, va ser el primer canvi blaugrana juntament amb Fermín López al minut 59, quan va deixar pas a Lamine Yamal. El valencià es va enfadar molt en el moment de ser substituït, ja que havia estat qui realment generava més perill fins aleshores i va ser un jugador clau. I se'l va veure xutar una pilota davant de la banqueta i es va treure de sobre Marcus Sorg, el segon entrenador culer, quan el va voler calmar.

Ferran Torres celebración gol Barça / Foto: EFE
Ferran Torres celebrant el seu gol contra el Celta / Foto: EFE

El segon cas és el d'Ansu Fati, que novament va ser suplent i no va tenir minuts. Una altra vegada va sortir a escalfar a la banda i es va quedar sense jugar. Quan faltaven davanters, Flick no va confiar en ell. I camí del seu lloc a la banqueta, va llançar el peto d'escalfament de mala manera i va etzibar algunes puntades de peu abans d'arribar al seu seient.

I el tercer cas és el d'Héctor Fort, també sense minuts. El jove futbolista culer hauria tingut la promesa del seu entrenador de tenir minuts contra el Celta de Vigo, però degut a l'obligació de remuntada hi va haver canvi de plans, segons Mundo Deportivo. I Fort no va voler comprendre la situació, veient-lo rebutjar l'abraçada de Flick per celebrar la victòria ja al final del partit. Tot i això, l'entrenador blaugrana li va acabar dient alguna cosa a cau d'orella.

Per tant, tres situacions difícils de gestionar dins del vestidor del Barça. Segurament el cas més fàcil serà el de Ferran Torres, que amb la lesió de Robert Lewandowski tindrà més minuts de joc. I Ansu Fati i Héctor Fort ja es podrien haver acomiadat de la temporada després d'aquesta actitud desafiant amb el seu entrenador.

Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!