Martín Casillas, fill d'Iker Casillas: "El meu pare em diu que en els penals em tiri bé a un costat"

Per molts anys que hagin passat des de la seva retirada, Iker Casillas encara roman en el record de tothom. La seva dilatada trajectòria en l'elit li van servir per ser considerat com un dels millors porters de la història, i el seu palmarès parla per si sol. Perquè va conquerir absolutament tots els títols possibles amb el Reial Madrid, i també amb la selecció espanyola, sent capità en ambdós. Lamentablement, la seva carrera va finalitzar de manera abrupta després de patir un infart mentre jugava al Porto.

Però després de penjar els guants, ha continuat ocupant portades per la seva relació amb Sara Carbonero, de la qual es va divorciar fa uns anys, o per les seves aparicions a la 'Kings League' de Gerard Piqué i Ibai Llanos, on té un equip. I potser molta gent no sàpiga que el seu primogènit està destinat a seguir l'exemple del seu pare, i convertir-se en porter professional. Perquè en les categories inferiors de l'equip blanc ja ha demostrat el seu talent.

Martín, qui ha decidit utilitzar el cognom de la seva mare per treure's pressió, va aparèixer recentment en una entrevista que li va concedir a José Ramón de la Morena, on també hi havia Ethan Balboa, fill de Javier Balboa, qui també va jugar al Santiago Bernabéu, i és un col·laborador habitual a 'El Chiringuito de Jugones'. I parla obertament dels consells que li dona el seu pare, conscient de com de difícil resulta defensar la porteria.

jose ramon de la morena   @morenajoseramondela
José Ramón de la Morena 

"El meu pare sempre em parla de la humilitat. És el més important", va començar dient, abans d'afegir les recomanacions que Iker li dona abans d'entrar al terreny de joc, en alguns punts on pot millorar. "Sempre em diu que, si m'he de tirar a un costat, que em tiri bé, que no em deixi caure. Que em tiri sense dubtar i que, si he de sortir fort, surti fort, però que no em quedi a mig camí", va afegir després de ser preguntat.

I una de les coses que Martín comparteix amb el seu pare és la seva obsessió amb analitzar els rivals abans de jugar contra ells. "Al llarg dels anys, de tants penals que em tiren jugadors de l'Atlètic de Madrid i del Futbol Club Barcelona, a vegades em quedo amb els seus llançaments. No tinc trucs, la veritat. Em tiro al costat que cregui i a veure si l'aturo", va sentenciar.

Encara és molt jove, tan sols té 12 anys, però qui sap si pròximament podrà complir el seu somni i jugar al Madrid. El seu pare, Iker, ho va fer quan va complir els 18 anys.