El Barça observa de prop diversos jugadors de la Copa d'Àfrica. I si hi ha una selecció que pot presumir de tenir futbolistes de classe mundial, es tracta del Marroc, que és considerada com la gran favorita a conquerir el títol. A les seves files, destaquen els noms d'Achraf Hakimi, la gran estrella, i també de Brahim Díaz, Youssef En-Nesyri, Noussair Mazraoui o Ayoub El Kaabi. I hi ha dues peces que s'han colat a l'agenda de Deco.
Perquè no perden de vista la progressió d'Anass Salah-Eddine, qui pot ser l'escollit per convertir-se en el recanvi d'Alejandro Balde. Les seves actuacions en el torneig han cridat l'atenció, i també les exhibicions que ha protagonitzat al PSV Eindhoven. Format a les categories inferiors de l'AZ Alkmaar i de l'Ajax d'Amsterdam, acumula una experiència increïble a l'elit, malgrat que encara és realment jove, 23 anys.
També ha defensat les elàstiques del Twente i de l'AS Roma, i actualment està cedit al Philipps Stadion, on ha mostrat la seva millor versió. Es tracta d'un lateral ofensiu, que destaca per la seva velocitat i la seva agilitat, i que podria solucionar el problema que existeix al carril esquerre del Camp Nou, on Hans-Dieter Flick no disposa d'alternatives. Acceptaria un rol secundari, i el seu cost no seria especialment elevat, ja que rondaria els 10 milions d'euros.
Una opció que al Barça estudien amb calma. I segons han informat des de la premsa marroquina, també s'estan plantejant la incorporació d'Azzedine Ounahi, una de les grans sensacions de La Liga EA Sports. Es va donar a conèixer durant el Mundial de Qatar, on va ser un dels líders de la seva selecció, que va fer història al classificar-se a semifinals, sent la primera nació africana a aconseguir-ho. Una cosa que li va servir per signar per l'Olympique de Marsella.

Allà mai no va poder triomfar, i a l'estiu va signar pel Girona, on ha recuperat la seva millor versió, i ha demostrat les increïbles condicions que atresora a les botes.
Ounahi deixarà Montilivi a l'estiu
Independentment de si el Girona aconsegueix la permanència, Ounahi deixarà Montilivi a final de curs, ja que no li faltaran ofertes. I si descendeixen a La Liga Hypermotion, podria anar-se'n per una xifra molt raonable.
Des del Barça valoren el migcampista de 25 anys com un reforç molt interessant, i que encaixaria a la perfecció en els sistemes de Flick.