Marc Márquez s'ha assabentat de la reunió que Francesco Bagnaia ha sol·licitat per parlar més personalment amb Davide Tardozzi i amb Gigi Dall'Igna del camí que està prenent Ducati. Perquè el torinès s'ha mostrat molt decebut, i creuen que aviat poden deixar de ser l'equip dominador de MotoGP, com ho han estat en les últimes quatre temporades, si les coses segueixen igual, ja que la resta de fàbriques s'estan apropant molt.

'Pecco' considera que aquest any han fet un pas enrere, després que el 2024 arrasessin per complet, i aconseguissin la moto més potent i completa de la seva història, com queda reflectit en el fet que tan sols hi va haver una cursa en la qual les Desmosedici no van aconseguir vèncer. Aquest any, en canvi, malgrat que tan sols s'han celebrat un total de set Grans Premis, ja s'han escapat dues victòries, una en mans de Johann Zarco, i una altra per a Marco Bezzecchi.

Marco Bezzecchi

I el '63' ha afirmat que l'evolució de la moto no és l'adequada, ja que la GP 25 té molts més punts febles i és més complicada de dominar que la GP 24. I així ha quedat demostrat, veient el fantàstic rendiment de pilots amb el prototip de l'any anterior, com Franco Morbidelli, Fermín Aldeguer o, en especial, Álex Márquez, i els problemes que s'està trobant el torinès, que acumula tres caigudes en les últimes quatre proves.

Però per a Marc, no hi ha cap excusa que serveixi. I és que ell continua sent totalment competitiu, i creu que la moto que té és perfecta, i que el seu potencial encara és brutal. Malgrat que també ha comès alguns errors, Márquez no ha donat la culpa a Ducati, ni a Dall'Igna, sinó que ha fet autocrítica, i ha provat de millorar i aprendre, per intentar que no es repeteixin. En canvi, el seu company d'equip, Bagnaia, ha fet al contrari.

Alex Márquez

I això ha generat una guerra interna dins del box del Ducati Lenovo Team, amb les recents declaracions del '93.'

Marc no vol que Bagnaia tingui poder de decisió a Ducati

Marc, aprofitant que ara és el pilot número 1 a Ducati, no vol que Bagnaia tingui capacitat de decisió ni que influeixi en el treball que Dall'Igna i la resta d'enginyers fan.

Perquè creu que un pilot que no s'ha adaptat a la moto no es mereix tenir ni veu ni vot a la presa de decisions, ja que els seus comentaris no seran tan precisos com deuria. En definitva, i com Márquez va resumir amb les seves paraules, "si proves quatre coses i cap no funciona és cosa del pilot, no de la moto", en una indirecta evident cap a 'Pecco'.