No han trigat a aparèixer els primers clubs interessats a aprofitar la delicada situació actual de Vinícius Júnior, que es troba en boca de tothom per les seves polèmiques recents al Reial Madrid. La relació amb Xabi Alonso sembla ser molt freda i distant, i després de l'espectacle que va muntar al Clàssic quan va ser substituït, ja es pot parlar d'un incendi al vestidor. A més, les converses per ampliar el seu contracte estan paralitzades.

Florentino Pérez fa molt de temps que intenta que firmi un nou document de treball, ja que l'actual finalitza el 2027, i això implica que l'estiu següent serà l'última oportunitat que tinguin d'obtenir diners amb la venda del crac brasiler. En aquests moments, és més probable que abandoni el Santiago Bernabéu que no pas que prolongui el seu vincle, i ja han aparegut diversos noms per ocupar el seu lloc, com el d'Erling Braut Haaland.
Un canvi d'aires no està descartat per cap de les parts implicades, i s'ha començat a especular amb un traspàs astronòmic. El Paris Saint-Germain ha estat un dels equips que s'ha posicionat per acollir a les seves files el guanyador del Trofeu The Best l'any 2024, qui també es manté a l'agenda de prioritats de diversos combinats de l'Aràbia Saudita. I ara, ha aparegut el Manchester United, que no el perd de vista.
No és la primera vegada que els ‘red devils’ mostren interès per ‘Vini’, al qual ja van temptejar en el passat, sense sort. Però en aquesta ocasió estan convençuts que poden acabar aconseguint el seu objectiu, i estan disposats a fer una inversió estratosfèrica per arribar a un acord amb el Madrid. Rubén Amorim no té cap dubte que és el futbolista que necessiten per solucionar els problemes en l'atac, i poden convertir-lo en el fitxatge més car de la història de la Premier League.

L'ex del Flamengo pot acabar a Old Trafford, i seguir l'exemple d'antics companys com Raphaël Varane o Casemiro, que van emprendre el mateix camí.
El United pot arribar als 200 milions d'euros per Vinícius
Com han comentat a Anglaterra, el United podria arribar fàcilment a posar 200 milions d'euros sobre la taula, una oferta que per a Florentino Pérez seria molt difícil de rebutjar.
En especial, si persisteixen les polèmiques amb Vinícius, i si continua negant-se a firmar la renovació del seu contracte amb el Madrid.