Luis de la Fuente no vol saber res de sorpreses d'última hora. Així que, malgrat que està disposat a esperar Nico Williams, a qui considera fonamental en els seus sistemes, fins pràcticament l'últim dia, ja té preparada una llista de possibles substituts. Si finalment els metges desaconsellen convocar l'estrella de l'Athletic Club de Bilbao, per culpa de la seva lesió a la zona del pubis, no dubtarà i el deixarà a casa, per decantar-se per altres cracs.

Controla una llista de futbolistes que considera que estan molt preparats per assumir aquesta responsabilitat, i aquí és on ens trobem amb Alberto Moleiro, qui en aquests moments és el favorit. És cert que durant les últimes setmanes ha baixat lleugerament les seves prestacions, però igualment està completant una campanya fantàstica a les files del Vila-real. I no ha necessitat cap adaptació, malgrat arribar des d'un club molt més modest, com és la UD Las Palmas.

EuropaPress 7137978 alberto moleiro of villarreal cf celebrates after scoring the teams third
Alberto Moleiro

Ha signat actuacions excel·lents, fent oblidar la sortida d'Álex Baena al Atlètic de Madrid, i a ‘La Roja’ controlen molt atentament la seva progressió. Encara no ha debutat amb la selecció a nivell absolut, però la seva oportunitat podria arribar molt aviat, si és capaç de continuar sorprenent amb les seves actuacions a les ordres de Marcelino García Toral. I qui també ha presentat les seves credencials durant aquest curs és Jan Virgili.

L'últim estiu va prendre una decisió molt valenta, i va abandonar el Barça, ja que es veia preparat per jugar a La Liga EA Sports. No es conformava amb ser al filial, i veient les poques opcions que tenia d'ascendir al primer equip, després dels fitxatges de Marcus Rashford i de Roony Bardghji, va optar per acceptar la proposta del RCD Mallorca. I el temps li ha donat la raó, veient la impressionant evolució que ha experimentat.

Ja es parla del seu possible retorn a l'Spotify Camp Nou, i De la Fuente pot triar-lo com a substitut de Williams JR a la selecció, ja que tenen unes condicions realment similars.

Jesús Rodríguez, l'opció amb més experiència a ‘La Roja’

D'altra banda, l'opció més lògica per a De la Fuente seria continuar apostant per Jesús Rodríguez, qui ja té experiència amb ‘La Roja’, i ha entrat en un parell de convocatòries.

EuropaPress 6698173 pol lozano of rcd espanyol and jesus rodriguez of real betis compete for
Jesus Rodríguez 

El seu nivell no ha estat tan destacat com el de Moleiro o el de Virgili, però últimament ha millorat notablement, i això també el converteix en el gran favorit a substituir Williams JR.