Carregant...

Malgrat els rumors, des de 'RMC Sport' asseguren que el Paris Saint-Germain no es planteja ni s'ha arribat a plantejar en cap moment la contractació de Pablo Paéz 'Gavi' ni d'Alejandro Balde. Luis Enrique coneix perfectament ambdós, i va ser l'entrenador que els va fer debutar amb la selecció espanyola absoluta, convocant ambdós per al Mundial de Qatar. Però la realitat és que no té interès a incorporar-los a la plantilla.

Independentment de la situació que viuen al Barça, on no són imprescindibles, en especial, el defensor de 23 anys, no creu que tinguin espai al Parc dels Prínceps. Però sí que hi ha un altre futbolista que està a les ordres de Hans-Dieter Flick que li resulta una opció molt cridanera, i pel qual ha recomanat a Nasser Al-Khelaïfi que faci un intent per reclutar-lo pròximament. Es tracta d'Eric Garcia.

Eric Garcia

Durant la seva etapa com a tècnic de 'La Roja', sempre va mostrar una enorme confiança en les habilitats del jugador nascut a Martorell. Encara que en aquell moment fos molt criticat per la seva falta de contundència i per la seva tendència a cometre errors, 'Lucho' sempre va estar convençut que era un futbolista de primer nivell, i que acabaria per convertir-se en un dels millors del planeta. I com ha quedat demostrat, el temps li ha donat la raó.

Perquè, ara mateix, l'ex del Girona i del Manchester City és un pilar indispensable a l'Spotify Camp Nou, on ja és un dels capitans. Amb 'Hansi' ha pogut mostrar la seva millor versió, i s'ha consagrat com un dels millors defenses del moment. A més, té una polivalència espectacular, que li permet jugar sense cap problema com a central, la seva demarcació natural, com a lateral per qualsevol de les dues bandes, o com a centrecampista.

Al Barça estan encantats amb Eric, i no resulta sorprenent en absolut que Luis Enrique hagi posat aquesta operació damunt la taula d'Al-Khelaïfi. I el PSG ja està preparant una ofensiva formal.

El PSG, preparat per oferir 70 milions d'euros per Eric Garcia

Des del mitjà anteriorment citat asseguren que al PSG ja tindrien previst presentar una oferta en ferm per fitxar Eric Garcia, i podrien arribar a oferir 70 milions d'euros al Barça.

No obstant això, resulta difícil pensar que Joan Laporta i Deco estiguin disposats a prescindir del jugador de 25 anys, que és intocable per a Flick.