Carregant...

Luis Enrique torna a mirar cap al Barça i aquesta vegada l'objectiu és Gavi. L'entrenador del PSG considera que la pèrdua de protagonisme del migcampista pot obrir una oportunitat que fa uns mesos semblava impossible. Per això ha demanat a la direcció esportiva parisenca que contacti amb el club blaugrana i explori una operació que podria situar-se al voltant dels 40 milions d'euros.

La situació esportiva de l'andalús ha canviat considerablement. Gavi continua sent un jugador molt valorat dins del vestidor, però la competència al centre del camp és enorme i Hansi Flick no està podent oferir-li els minuts que esperava. Pedri, Rodri, Fermín i altres alternatives han elevat el nivell i cada vegada resulta més difícil trobar-li un lloc estable.

Luis Enrique sap perfectament què pot oferir Gavi

El tècnic coneix el migcampista i valora especialment la seva intensitat, agressivitat en la pressió i personalitat. Considera que Gavi pot encaixar perfectament en un PSG que vol futbolistes capaços de jugar amb pilota, però també de recuperar immediatament després de perdre-la.

Gavi Barça Elx (2)

A més, Luis Enrique creu que la falta de continuïtat pot provocar que el mateix jugador comenci a plantejar-se el seu futur. El PSG vol estar preparat si arriba aquest moment i entén que una oferta propera als 40 milions podria obligar el Barça a estudiar la situació.

El Barça no vol vendre, però els minuts seran decisius

Al club blaugrana no hi ha ara mateix una intenció clara de desprendre's de Gavi. La seva edat, caràcter i vincle amb el Barça continuen convertint-lo en una peça important de futur. No obstant això, mantenir durant tota la temporada un futbolista d'aquest nivell amb un paper secundari també pot acabar generant un problema. Flick vol que tots competeixin pel lloc i no pensa regalar titularitats per jerarquia. Gavi haurà de recuperar la seva millor versió i aprofitar cada oportunitat per tornar a guanyar terreny.

Luis Enrique observa precisament aquesta situació. Si els minuts continuen sense arribar, intentarà convèncer el jugador que a París podria recuperar un paper molt més important. Per ara, Gavi segueix centrat en triomfar com a blaugrana i no està forçant cap sortida. Però el PSG ja ha pres posicions. Luis Enrique vol que truquin al Barça i està preparat per aprofitar qualsevol esquerda que aparegui si el migcampista continua perdent protagonisme.