Com ja és habitual, el PSG pot ser un dels grans agitadors d'aquest mercat de fitxatges. I, com no, al centre de tot apareix Luis Enrique, que, tal com apunten a París, ja hauria traslladat la seva postura al club, perquè està disposat a obrir la porta a una venda important, però amb una condició molt concreta que han de satisfer de forma inevitable perquè accepti la venda.
La realitat és que el jugador implicat és Fabián Ruiz, un perfil que fa temps que és a l'òrbita del Real Madrid. Tot i que per ara no hi ha moviments formals ni cap acostament, a París no descarten que l'operació pugui activar-se en algun moment del mercat si es donen les condicions adequades per part del conjunt blanc o d'un altre gegant europeu.
La condició que ha imposat Luis Enrique
I és que el tècnic asturià no vol perdre talent sense rebre alguna cosa de màxim nivell a canvi. La seva prioritat té nom propi i no és altre que el de Gavi. El migcampista del Barça és un dels jugadors que més agraden a Luis Enrique, tant pel seu perfil competitiu com pel seu encaix en el sistema que sol proposar en les grans cites.

D'aquesta manera, l'entrenador hauria donat llum verda a la sortida de Fabián Ruiz sempre que el PSG aconsegueixi incorporar Gavi en l'operació. Un escenari complex, però que reflecteix clarament les prioritats del tècnic.
Una operació difícil d'encaixar
La realitat és que satisfer les demandes de Luis Enrique presenta moltes dificultats. Gavi és una peça clau en el Barça i la seva sortida no entra, a dia d'avui, en els plans del club blaugrana. A més, la seva importància esportiva i simbòlica fa que qualsevol negociació sigui especialment complicada.
Així doncs, tot i que la idea estigui sobre la taula a París, el marge real de maniobra és reduït. El Reial Madrid, per la seva banda, segueix atent a l'evolució de Fabián Ruiz, un jugador que encaixa en el seu radar des de fa anys. En definitiva, l'operació està lluny de concretar-se, però deixa clara una cosa, ja que Luis Enrique té molt definit el perfil de jugador que vol. I si el PSG decideix moure's, ho farà amb aquesta idea com a condició principal.