Lleig al Betis, no vol firmar per un club menor i rebutja Pellegrini

Una de les obsessions del Betis en aquest mercat estiuenc és trobar un lateral esquerrà de garanties. En aquesta demarcació, Manuel Pellegrini s'ha hagut d'acomiadar dels dos efectius que tenia a la seva disposició, com ha estat el cas de Juan Miranda, que ha marxat lliure al Bologna, i d'Abner Vinicius, que després de no haver estat capaç de convèncer en cap moment, ha acabat sent traspassat a l'Olympique de Lió en una operació sorprenent.

I de moment, l'únic fitxatge que han concretat per a aquesta zona ha estat Romain Perraud, procedent del Southampton, i que ha deixat molt bones impressions fins al moment. Tanmateix, necessiten trobar a un altre crac que pugui lluitar per la titularitat amb el francès, i que permeti a 'L'Enginyer' tenir més alternatives. I una opció que valoren molt positivament en el Benito Villamarín és Ricardo Rodríguez, que té una gran experiència.

Ricardo Rodriguez Hugo Lloris Suiza Francia EFE
Ricardo Rodriguez/ EFE

Va ser en el seu moment u dels millors del planeta, i ha disputat l'Eurocopa amb la selecció del seu país natal, Suïssa. Actualment es troba sense treball, després que el seu vincle amb el Torino finalitzés fa unes setmanes, i el fet que pugui arribar a cost zero també fa que sigui molt atractiu per als sevillans. Té 31 anys, de manera que encara és relativament jove, i pot actuar en cas de necessitat com a central o com a centrecampista.

Els primers contactes ja s'havien produït, per intentar convèncer a l'ex del VFL Wolfsburgo, del Zuric, de l'AC Milan i del PSV Eindhoven, però contra tot pronòstic, ha acabat rebutjant l'opció d'arribar a Heliòpolis. I és que té propostes molt més interessants des del punt de vista econòmic i esportiu. La seva prioritat és seguir a Europa, malgrat tenir ofertes dels Estats Units, de Qatar i de l'Aràbia Saudita, i en un club que participi en la Champions League.

Ricardo Rodríguez

No obstant això, tampoc no descarta arribar a un equip que almenys participi en l'Europa League, una competició en la qual el Betis no serà present per primera vegada en gaire temps.

El Betis haurà de conformar-se amb la Conference League

I és que després de finalitzar a la setena plaça en la classificació de La Liga EA Sports, el Betis s'haurà de conformar amb disputar la Conference League, un torneig que no sembla seduir a Rodríguez.

De manera que Pellegrini haurà de pensar en altres vies per millorar la banda esquerra.