Un membre de seguretat de Montilivi ha impedit l'entrada a algunes persones que duien el llaç groc en la prèvia del partit del Girona contra el Llevant. Alguns aficionats han denunciat aquesta situació a les xarxes socials mentre que d'altres han informat que no han tingut cap impediment per solidaritzar-se amb els presos polítics catalans.

El propi club gironí reconeix els fets però explica que la decisió de prohibir l'entrada de llaços grocs ha estat presa "de forma unilateral per només un dels 106 membres de seguretat" i que només ha afectat "dues o tres persones". Un cop ha pres consciència del que estava passat, el club ha explicat a l'agent en qüestió que no podia fer el que estava fent i aquest ha modificat la seva conducta.

El Girona no té previst prendre més mesures contra ell ja que la reacció ha estat adequada. A banda d'aquest fet aïllat, els seguidors gironins han pogut fer exercici de la seva llibertat d'expressió sense cap problema més, i prova d'això és que en el minut 17:14, com és habitual, Montilivi ha demanat "independència" per a Catalunya i "llibertat" per als presos polítics.