L'última aturada per seleccions de la temporada no ha començat de la millor forma possible per al Barça. Després de la primera jornada de partits, ja ha saltat l'alarma. Raphinha, un futbolista vital per als esquemes de Hansi Flick com s'ha demostrat al llarg de tot el curs, va haver de ser substituït al descans del partit que estava disputant amb la selecció brasilera contra França al Gillette Stadium de Massachusetts, als Estats Units. L'extrem blaugrana va notar unes molèsties musculars a la cuixa dreta i Carlo Ancelotti va decidir substituir-lo per Luiz Henrique, intentant evitar qualsevol risc.
Quina lesió té Raphinha?
En un principi Carlo Ancelotti i la selecció brasilera van confirmar que Raphinha patia "dolors musculars en la cuixa dreta de la seva cama", i que se sotmetria a posteriors avaluacions. Aquest divendres, el davanter s'ha sotmès a proves d'imatge que han confirmat les pitjors previsions pel davanter. Immediatament, la Canarinha ha indicat que ha estat donat de baixa de l'equip en aquesta convocatòria i, per tant, es perdrà el pròxim partit que la selecció del Brasil disputarà durant la present aturada per seleccions, fixat per a l'1 d'abril contra Croàcia. Aquest enfrontament tindrà lloc al Camping World Stadium d'Orlando, a la ciutat on està allotjat el combinat de Carlo Ancelotti durant aquesta setmana.
Quant temps estarà de baixa Raphinha amb el Barça?
Evidentment, la notícia no ha tardat a arribar a Barcelona. Després de l'anàlisi a través de la imatge practicada sobre el jugador brasiler, el combinat nacional del Brasil ha anunciat que es tracta d'una lesió muscular a la part posterior de la cuixa dreta. La Canarinha ha afirmat que Raphinha ha estat "donat de baixa" per l'entrenador Carlo Ancelotti i que podran continuar el seu tractament lliurement. Minuts més tard, el Barça ha emès un comunicat a través de les xarxes socials del club en què ha confirmat que el jugador torna a Barcelona i estarà cinc setmanes de baixa.
Comunicat mèdic ❗
— FC Barcelona (@FCBarcelona_cat) March 27, 2026
Raphinha té una lesió al bíceps femoral de la cuixa dreta segons confirmen les proves mèdiques que li ha fet la CBF arran de les molèsties que va notar durant la disputa del Brasil-França.
Raphinha torna a Barcelona per començar el tractament pertinent. El… pic.twitter.com/ne0bcEone6
D'aquesta manera, Flick perdrà el davanter pels partits crucials d'aquest mes d'abril, entre els quals hi ha el triple enfrontament amb l'Atlètic de Madrid (2 de Champions League i un de Lliga) i el derbi contra l'Espanyol a l'Spotify Camp Nou. Tots quatre després de l'aturada de seleccions. La seva presència a l'equip de Flick és absolutament vital, tant en facetes ofensives com a l'hora de liderar la pressió. S'ha vist que quan ha faltat, l'equip no ha funcionat de la mateixa forma.