Joan Laporta ha estat protagonista aquest dilluns. La setmana ha començat amb la notícia que ell i part de la seva junta directiva han rebut una denúncia a l'Audiència Nacional de part d'un soci del Barça per blanqueig de capital que ell mateix s'ha encarregat de desmentir amb rotunditat en una entrevista concedida a Catalunya Ràdio que ha servit per repassar l'actualitat del club blaugrana, submergit en plena campanya electoral. Un dels temes més interessant que ha tractat el ja expresident culer ha estat el de Leo Messi, una figura molt comentada pels diferents precandidats al llarg dels darrers dies.

Laporta i la seva relació amb Messi

Primer de tot, el que ha volgut fer Laporta és explicar de nou els motius de la seva marxa. Ho ha fet amb total transparència, defensant que va ser una decisió purament econòmica per intentar beneficiar el club en un moment en què la situació financera de l'entitat era límit. "Nosaltres no vam voler signar això de CVC per poder inscriure'l perquè consideràvem que era perjudicial per al club. El Barça està per sobre de jugadors, directius o presidents i no ho podíem fer. És el que més trist m'ha deixat com a president", ha confessat l'actual precandidat a la presidència de l'entitat barcelonina.

Joan Laporta Leo Messi Barça / Foto: Europa Press
Joan Laporta i Leo Messi, just després de la victòria del Barça a la final de la Copa del Rei del 2021 / Foto: Europa Press

També s'ha mullat sobre la seva relació actual amb el futbolista argentí. "La relació amb Messi no és la que era. Hi va haver un incident també en la gala de la Pilota d'Or en què jo vaig anar a saludar-lo i ell va considerar que no ens havíem de saludar. A partir d'aquí, hi va haver algun acostament i esperem que això passi en el futur. La relació està perjudicada, però ell és un mite del barcelonisme", ha confessat Laporta. Això sí, té clar que mereix un homenatge a l'altura de la seva llegenda: "Leo es mereix una estàtua al Camp Nou com la té Cruyff. I es mereix un homenatge. Creiem que el moment de fer-ho és quan l'estadi estigui totalment acabat i amb més de 100.000 espectadors".

L'inesperat retorn de Messi a l'Spotify Camp Nou

Laporta ha explicat també els detalls de la visita inesperada de Leo Messi a l'Spotify Camp Nou. "Sabia que estava per Barcelona perquè la selecció argentina jugava per aquí, però no en sabia res. És clar que si Messi vol accedir al camp, se li ha de deixar entrar sempre que sigui possible. És casa seva. I això és el que va passar", ha detallat Laporta. El precandidat tornarà a comparèixer davant els mitjans de comunicació aquest vespre en l'acte que servirà per presentar el seu llibre Així hem salvat el Barça. Una nova oportunitat per conèixer més detalls sobre les últimes informacions aparegudes i sobre la seva candidatura a la presidència del club culer.

Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!