LaLiga ha rebut el Premi TikTok 2023 en la categoria de millor marca de Gaming per la seva competició LaLiga FC Pro, que aquest any ha canviat de nom per la nova era inaugurada aquesta temporada per LaLiga i el seu title sponsor EA Sports.
El guardó obtingut és un reconeixement per part dels usuaris de TikTok que, mitjançant una votació popular que es va realitzar online a la plataforma des del passat 26 d'octubre fins al 6 de novembre, van valorar, entre altres aspectes, les novetats en la competició i el contingut del compte, que consta, des de highlights de LaLiga FC Pro fins a tutorials per millorar en EA Sports FC.
LaLiga FC Pro disposa d'un perfil a la plataforma social des de setembre de 2022, un compte que des del començament va despuntar fins a arribar actualment als 5,6 milions de seguidors, experimentant un creixement continu i significatiu des de la seva obertura i que ha aconseguit situar-se com una de les grans novetats de la temporada 22/23 de la xarxa social.
A més, LaLiga FC Pro també té presència en altres xarxes socials com X (abans Twitter), Instagram, Twitch o YouTube, on ofereix els continguts més interessants del que passa en la competició, enfocant-se a l'entreteniment, i que s'engloben dins de l'ecosistema d'EA Sports FC Pro, en la qual LaLiga FC Pro es posiciona com el programa d'elit de competitive gaming a Espanya.
D'aquesta forma, en una gala que complia la seva tercera edició i l'objectiu de la qual és reconèixer la creativitat, la diversitat i l'autenticitat de la comunitat de TikTok a Espanya, LaLiga es va alçar amb el premi en una categoria en la qual competia amb empreses capdavanteres del món de l'entreteniment i el competitive gaming.