Passen les jornades i es torna a confirmar quina és l'audiència que aspira a tenir la Kings League. La nova competició de Gerard Piqué ja ha disputat la seva setena jornada i les xifres es tornen a mantenir. La consolidació arriba gràcies a un nou diumenge de grans partits, però també d'un esperadíssim duel entre Ibai Llanos i Iker Casillas.

Tercer moment més vist de la Kings League

En els últims dies s'ha anat reforçant la idea que seria un cap de setmana històric. I així ha estat. Casillas s'ha tornat a vestir de porter i ha defensat la porteria en un penal. David De Gea, José Mourinho, Carles Puyol, Cesc Fàbregas... i així una llarga llista de futbolistes, exfutbolistes i personatges relacionats amb el món del futbol van donar suport a Llanos perquè fes el gol en el penal presidencial.

I aquest hype que es va anar alimentant amb el pas de les hores i va confirmar unes grans dades d'audiència. 431.000 espectadors de mitjana sumant tots els canals i totes les plataformes. I el minut d'or, amb 890.000 seguidors online —el tercer moment més vist de la Kings League—, va ser en el partit entre Porcinos i 1K. Clarament, el moment que tothom esperava, el penal d'Ibai Llanos a Iker Casillas que va acabar amb gol de l'streamer.

La Kings League no té rival

I ja mirant concretament els partits, òbviament el més vist va ser el de Porcinos contra 1K, amb unes xifres superiors a la mitjana (686.000 espectadors). Però és que el segon més vist, Jijantes de Gerard Romero contra Ultimate Móstoles de DjMaRiiO, també va superar la mitjana de la jornada, arribant als 471.000. I també el tercer més vist, que va ser l'XBUYER TEAM-PIO, va arribar als 437.000 espectadors de mitjana.

A tot això, també cal destacar que 10 de les 12 emissions més vistes de canals a Espanya d'aquest passat diuemnge van tenir a veure amb la Kings League. El líder, el canal oficial de Twitch de la competició, però seguit de ben a prop per Ibai Llanos i el penal al seu Twitch.

Per tant, es confirma que la Kings League segueix dominant en les emissions online i que no té competència. I també es confirma la consolidació del producte i la seva mitjana superior als 400.000 espectadors. I quan es parla dels pics d'audiència tot depèn de quins jocs facin cada setmana.