El Barça torna a donar un cop sobre la taula i s'emporta un dels futbolistes cridats a revolucionar el futbol. Karim Adeyemi, extrem alemany del Borussia Dortmund, fa anys que és una promesa, però no ha acabat d'explotar. I ara serà el seu torn a l'Spotify Camp Nou després que s'hagi fet oficial el seu fitxatge pel club blaugrana, sent la segona incorporació d'aquest estiu en el qual es torna a la normalitat econòmica.
El club culer ha fet oficial la seva incorporació aquest dijous, confirmant l'acord que lligarà Adeyemi a l'Spotify Camp Nou durant les pròximes cinc temporades, fins al 2031. Això sí, no ha donat detalls sobre el preu del traspàs en el seu comunicat, però les primeres indiquen que serien uns 22 milions d'euros fixos més set en variables.
No apartis la mirada. Benvingut, Adeyemi 💙❤️ pic.twitter.com/PxKdbwzL1m
— FC Barcelona (@FCBarcelona_cat) July 23, 2026
Karim Adeyemi, segon reforç per al Barça
Adeyemi, un extrem que pot actuar en les tres demarcacions de l'atac, destaca per la seva velocitat amb la pilota i sense ella. Un futbolista amb visió de joc, capaç de fer desmarcades molt perilloses i amb un esperit de treball dels que agrada a Hansi Flick. Un futbolista que s'ha convertit en una opció molt bona de mercat, ja que el seu valor és de 40 milions d'euros i el Barça se l'ha endut per menys d'aquests diners. Un jugador que no ha acabat de brillar a Dortmund, però que ara tindrà una nova oportunitat a Barcelona.
Adeyemi ja havia sonat pel Barça fa uns anys quan destacava al Red Bull Salzburg, però aleshores no es va concretar l'operació. Per això ara és una gran oportunitat, sabent que té molt potencial, que el Barça continua necessitant jugadors que desequilibrin i que puguin convertir-se en importants en molts moments de la temporada.

Entrades i sortides: canvis rellevants a l'atac del Barça
Tot això, per completar un equip blaugrana que podria tenir canvis a la zona ofensiva. Després del fitxatge d'Anthony Gordon per reforçar la banda esquerra de l'atac, en el cas d'Adeyemi es converteix en una segona alternativa per a aquesta mateixa posició o per a qualsevol de les altres dues posicions de l'atac culer, sent el lloc de Lamine Yamal el seu favorit.
Però també és un fitxatge amb esperit de reforçar el fons d'armari, i més si finalment s'acaba confirmant algun dolorós adeu. Encara que des del Barça no tenen la intenció de deixar marxar Raphinha, hi ha un gran overbooking a la zona atacant. Des del Barça saben que s'haurà d'obrir la porta a algun futbolista com Roony Bardghji i el fitxatge de Karim Adeyemi accelera el procés.