Harry Kane ha contribuït amb un hat-trick a la victòria del Tottenham sobre el Southampton (5-2), en el primer partit del Boxing Day. El davanter anglès també ha amarrat el títol de màxim golejador de l'any natural 2017 a Europa, amb 56 dianes entre competicions de clubs i seleccions nacionals.

Amb els tres gols d'avui –el seu segon triplet en tres dies, després de fer-ne un altre davant del Burnley–, Harry Kane ha resolt la pugna que sostenia amb l'astre argentí del Barça, Leo Messi, que dissabte passat va marcar de penal en el clàssic davant del Reial Madrid i va elevar la seva compte de l'any a 54 gols. Kane supera en dues dianes a Messi i en tres el polonès Robert Lewandowski (Bayern Munic), al portuguès Cristiano Ronaldo (Reial Madrid) i l'uruguaià Edinson Cavani (PSG).

El golejador del Tottenham ha batut també el rècord de gols marcats a la Premier en un any natural, amb 39. També ha superat la marca de 36 establerta per Alan Shearer el 1995 quan jugava al Blackburn.