Julián Álvarez, rebutjat per quatre jugadors del Barça, dos més prefereixen que no vingui

Al Barça hi ha divisió interna quan es parla de la possible incorporació de Julián Álvarez. Evidentment, ningú no s'atreveix a discutir les increïbles condicions i el nivell que atresora l'estrella de l'Atlètic de Madrid, però no tothom està d'acord amb la seva arribada. Principalment, per l'elevat cost que tindria, que podria superar els 150 milions d'euros, convertint-se en un dels traspassos més cars de tots els temps.

Molts creuen que és un preu que no queda justificat amb les actuacions que ha realitzat al llarg de l'últim curs i al Mundial, on ha rebut moltes crítiques per la seva pobra aportació anotadora. I el primer que opina que hi ha alternatives més interessants en relació qualitat preu és Deco, qui és partidari d'explorar altres vies. El mateix succeeix amb Hans-Dieter Flick, que assegura que és millor no fer bogeries per 'L'Aranya'.

Hansi Flick y Deco trabajando en la Ciudad Deportiva del Barça / Foto: FC Barcelona
Hansi Flick i Deco 

Així que ambdós s'han posicionat en contra de l'ex del Manchester City i de CA River Plate, que és una obsessió de Joan Laporta, tal com expliquen des del diari 'Sport'. El president està convençut que és el successor ideal per a Robert Lewandowski, i el millor '9' possible per solucionar els problemes de punteria que han llastrat l'equip en l'últim curs. I al vestidor de l'Spotify Camp Nou, hi ha quatre jugadors que s'oposen a aquest moviment.

Començant per Ferran Torres, que creu que es mereix un nou vot de confiança, i que no té cap dubte que està preparat per assumir la responsabilitat de ser la referència ofensiva del Barça, i consolidar-se com a titular indiscutible. Però sap que, si finalment Julián aterra, estaria obligat a dir adeu, motiu pel qual encara no ha renovat el seu contracte. I la mateixa postura comparteixen companys com Pedri González o Pablo Paéz 'Gavi'.

Pedri entrega brazalete capitán Gavi
Pedri i Gavi

Els dos tenen una relació fantàstica amb 'El Tauró', i no volen que marxi, motiu pel qual s'oposen a la incorporació del campió del Mundial de Qatar.

Raphinha Dias tampoc no està d'acord amb la compra de Julián

Ja per últim, ens trobem amb Raphinha Dias, qui s'ha mostrat molt en contra de la compra de Julián. Ja han reclutat Karim Adeyemi i Anthony Gordon, i no entén la necessitat d'invertir una enorme quantitat de diners en un futbolista que no té unes grans estadístiques.

El debat està lluny de concloure…