Julián Álvarez reapareix als entrenaments de l’Atlètic dies després de la seva indisposició

Sembla que la "indisposició" de Julián Álvarez ja s’ha acabat. El davanter argentí s’ha reincorporat aquest diumenge als entrenaments de l’Atlètic de Madrid amb la resta dels seus companys, després d’haver-se perdut les sessions de dimecres, dijous i divendres. Aquest últim dia, però, sí que va acudir a les instal·lacions del club a la tarda per fer treball individual. La versió oficial de l’entitat matalassera és que el futbolista no es trobava bé, enmig d’un serial sobre el seu futur que encara no ha arribat al seu desenllaç. El Barça continua sent el destí que vol el jugador, però l’Atlètic manté tancada la porta a una operació i, ara mateix, tot apunta que l’argentí continuarà a Madrid.

L'Atlètic fa la feina sense Julián

La seva indisposició va provocar que Julián no participés dissabte en el partit contra el Sevilla al Sánchez-Pizjuán. Tot i la seva absència, l’equip de Simeone no el va trobar a faltar i es va imposar amb contundència per 1-3. En la prèvia del duel, Mateu Alemany, director esportiu de l’Atlètic de Madrid, va insistir en la posició del club i va dir que compten amb el davanter per al pròxim compromís de Lliga. “Ho ha dit el Consell d’Administració, ho ha dit Miguel Ángel Gil Marín, i a això em remeto. Julián ha tingut dies en què no s’ha trobat bé, ahir (divendres) va entrenar i esperem que estigui disponible per al pròxim partit de Lliga”, va assegurar.

Julián torna al grup mentre el seu futur continua a l’aire

En cas que, tal com sembla, Julián Álvarez acabi quedant-se, caldrà veure com gestionen aquesta situació tant el futbolista com el club. L’argentí vol jugar al Barça i se sent enganyat per l’Atlètic de Madrid, mentre que els aficionats matalassers també han mostrat el seu malestar amb ell. Ja ho van fer durant el duel contra el Vila-real, en què la situació entre les parts va quedar novament exposada. Al mateix temps, tant Miguel Ángel Gil Marín com Diego Simeone intenten transmetre que la relació encara es pot reconduir, malgrat que l’escenari actual no sembla senzill.

De moment, però, el moviment més significatiu ha arribat aquest diumenge amb el retorn de Julián als entrenaments amb el grup. És un primer pas important i l'escenari més probable és que el davanter continuï vestint la samarreta de l’Atlètic de Madrid, almenys fins al mercat d’hivern. L’argentí no s’ha declarat en rebel·lia ni ha forçat públicament la seva sortida, però durant el Mundial sí que va expressar que volia un traspàs i complir el seu somni. El club madrileny, però, no li ha concedit aquesta possibilitat. Amb tots aquests elements sobre la taula, Julián haurà de continuar, de moment, a l’Atlètic.