Com no podria ser d'una altra manera, l'expectació és màxima de cara a la nova temporada de MotoGP. Després d'acomiadar la darrera entrega de la categoria reina fa més de dos mesos, la nova temporada 2024 comença d'aquí a poc més d'una setmana, prometent ser inclús més emocionant que el final de 2023 amb Pecco Bagnaia Jorge Martín lluitant pel títol.

No obstant això, de cara al nou any, a banda dels Enea BastianiniMarco Bezzechi Brad Binder que tornaran a ser contendents pel títol, hi ha un nou al·licient per al campionat: Marc Márquez. El pilot de Cervera, després del seu exitós pas per Honda, però molt dur durant el tram final del matrimoni, competirà de nou entre els millors en una Ducati Gresini GP 23 que s'espera que reconnecti l'hexacampió amb els millors de la categoria. Malgrat la il·lusió del propi pilot i de tota la massa social que espera veure'l al capdavant de nou, la revista GP Mag ha revelat una notícia fatídica que preocupa de debò: Marc Márquez tindria problemes al seu braç dret de nou.

Marc Márquez, concentrado en el 'box' de Gresini / Foto: Europa Press
Marc Márquez, concentrat al box de l'equip Gresini / Foto: Europa Press

Marc Márquez s'estaria ressentint del braç

"Una font fiable ha confirmat a GP Mag que el principal problema de Marc Márquez no és la seva falta d'adaptació a la Ducati, sinó l'estat del braç dret, que ha estat operat quatre vegades des del 2020". Aquesta és la notícia amb què l'esmentada revista, GP Mag, ha publicat que l'estat físic de Márquez no seria el millor per tornar a posar-se a més de 300 quilòmetres per hora.

Tot i que ni per part del pilot català ni per part del seu nou equip ha transcendit cap comunicat, ni des del seu fitxatge, ni a poc més d'una setmana pel GP de Qatar, l'esmentada font assegura que insinua que el límit físic de Márquez estaria al voltant del 65 o 70%. Sens dubte, no deixa de ser una publicació que preocupa i molt al pàdoc en vista que la competició en termes generals semblava a prop de recuperar una de les seves grans referències durant la darrera dècada, i és que GP Mag es tracta d'una revista que té un acord de distribució amb la pròpia MotoGP, per la qual cosa, no deixa de ser una font a la qual se li atorga veracitat pràcticament a cegues.

La Ducati de MotoGP té fama de ser una moto que esprem al límit el físic dels pilots per la seva gran càrrega aerodinàmica i exigent pas per corba, per la qual cosa, té sentit que un braç que no té la capacitat que tenia abans d'haver pres mal s'hagi ressentit durant els tests.

Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!