Poc després de conèixer-se la notícia que el Barça-Osasuna quedava suspès per la trista notícia de la mort sobtada del doctor del primer equip blaugrana Carles Miñarro García, Joan Laporta ha parlat a través dels micròfons de Barça One, per explicar com havia passat els esdeveniments i els motius pels quals el Barça havia decidit demanar l'ajornament del seu partit contra el conjunt navarrès.
"Per respecte al Carles Miñarro, a la seva família, als jugadors, a l'staff tècnic, a l'entrenador i a la junta directiva, hem decidit demanar la suspensió del partit. Carles Miñarro era una persona molt estimada per tots i ha mort aquesta tarda en la concentració de l'equip. Els jugadors, l'staff... tots estaven molt tristos, era una persona que tots estimàvem molt, venia a tots els desplaçaments, no tenia un "no" per a ningú, era un gran professional... És molt trist el que ha passat, ens ha de fer forts. El millor era demanar la suspensió, hem parlat amb el president de LaLiga, per explicar-li la situació, ho ha entès perfectament i ha iniciat tots els tràmits", ha començat explicant Laporta.
Laporta agraeix la resposta de l'Osasuna i de l'equip arbitral
El president blaugrana, a més, també ha volgut donar les gràcies a l'Osasuna i a l'equip arbitral per la seva enorme comprensió per facilitar que el partit pogués ser suspès. "Màxima comprensió per part del Club Atlètic Osasuna, el president, els directius, l'entrenador... s'han posat a la nostra disposició. Li ho vull agrair. I a l'equip arbitral també, ho han entès perfectament".
"És una notícia molt dolorosa, estem en estat de xoc perquè ha estat sobtat. Ens hem posat també en contacte amb la seva família, amb la seva mare, la seva esposa... Carles deixa dos fills, el Gerard i l'Anna... Volem donar suport a tota la seva família".
La plantilla, molt afectada per la mort de Carles Miñarro
Poc després de conèixer-se la notícia, els jugadors de la primera plantilla del Barça ha volgut acomiadar-se de Carles Miñarro, una persona molt volguda dins del vestidor. "Per no creure-ho. Descansa en pau Doc. Molta força per a la família i amics. Déu enforteixi els seus cors en aquest dur moment", ha afirmat Ronald Araujo. "Encara no m'ho crec, una forta abraçada per a la família i amics", ha escrit Pedri.
"DEP Doqui. Sempre als nostres cors, et farem molt de menys", ha manifestat, per la seva part, Gavi. "Descansa en pau doctor... Gràcies per tot el que has fet per nosaltres. El meu més sentit condol a familiars i amics", ha recordat Héctor Fort, la qual han seguit altres jugadors com Íñigo Martínez, Alejandro Balde, Frenkie de Jong, Raphinha o Pau Cubarsí.