El portal web 'Transfermarkt' ha actualitzat els valors de mercat de tots els jugadors del planeta, després d'aquest inici de temporada, i al Barça han quedat sorpresos amb la revalorització d'alguns jugadors. És el cas de Fermín López, qui després de la lesió que el va privar de disputar el Mundial, ha recuperat la seva millor versió, i ha vist com el seu valor augmenta en 10 milions d'euros. La mateixa xifra que Marc Bernal.

Malgrat l'arribada de Rodrigo Hernández aquest estiu, el '22' ha continuat tenint un paper important en els plans de Hans-Dieter Flick, i ha aprofitat al màxim els seus minuts, motiu pel qual s'ha revaloritzat. D'altra banda, Eric Garcia i Gerard Martín també han vist com la seva cotització augmenta, encara que, en aquest cas, tan sols en cinc 'quilos', igual que Brian Fariñas. Però la gran sorpresa ha estat veure la revalorització de Jesse Bisiwu.
Fitxat fa uns mesos, com una aposta de futur de Joan Laporta i de Deco, s'ha multiplicat per 10 el seu valor de mercat. Estava valorat en 800.000 euros, però després que a l'Spotify Camp Nou paguessin vuit milions, aquest s'ha convertit en el seu nou valor. També mereix ser esmentat el cas d'Hamza Abdelkarim, una altra de les grans perles de l'entitat blaugrana, que és de la mateixa generació que l'extrem belga, nascut l'any 2008.
També està valorat en vuit 'quilos', però en el seu cas, la seva cotització ha pujat un 6,5%. I, passant a la part negativa, tenim a Alejandro Balde i a Frenkie de Jong, dos futbolistes que van arribar a ser titulars indiscutibles per a 'Hansi', però que ara estan a la rampa de sortida. Han perdut el seu lloc al Barça, i el primer només ha jugat un partit, mentre que el neerlandès segueix de baixa, després de la lesió de genoll que va patir al Mundial.

Això ha provocat que el '3' passi a tenir un valor de 40 milions, és a dir, 10 menys del que costava fins fa tan sols una setmana.
De Jong, el jugador de La Liga EA Sports que perd més valor
I la pitjor part ha estat per a De Jong, qui ha registrat una caiguda en picat de 10 'quilos', situant-se en aquests moments en 25 milions. Una quantitat ridícula per a un futbolista que va arribar a rondar els 100, i que era considerat com un dels millors del planeta.
El Barça haurà de traspassar aviat a ambdós si no vol acabar regalant-los.