Isco Alarcón segueix en caiguda lliure. El futbolista malagueny es troba sense equip després de rescindir el seu contracte amb el Sevilla, en una temporada on el seu nivell va estar molt per sota de les expectatives. El migcampista continua buscant equip després del seu fitxatge frustrat per l'Unió Berlín, on uns detalls econòmics van frustrar l'operació. Ara, segons apunten algunes informacions, el jugador s'hauria ofert al Betis, després de la lesió de genoll de Nabil Fekir, un fet que no haurà agradat gens a la ciutat sevillana.

La traïció d'Isco, frustrada

El jugador que va meravellar Europa durant la seva etapa al Màlaga està vivint un autèntic calvari com a futbolista professional. Des de la seva sortida del Reial Madrid, on el seu últim any va ser molt qüestionat pel seu baix rendiment i un qüestionable estat de forma, Isco no ha trobat el seu lloc a cap equip.

isco alarcon lamenta real madrid europa press
Isco Alarcón es lamenta d'una ocasió durant la seva etapa en Reial Madrid / Foto: Europa Press

Ho va intentar al Sevilla, expressa petició de Julen Lopetegui, que el coneixia de la seva etapa al Reial Madrid, però el cert és que el jugador no va rendir com s'esperava i va decidir rescindir el seu contracte amb els sevillans. Així doncs, Isco segueix buscant un equip que li doni l'oportunitat de redimir-se i el malagueny ho va intentar amb el Betis.

Després de la lesió de Fekir per al que resta de temporada, l'equip verd-i-blanc podria haver fet un lloc al migcampista, però Miguel Angel Haro, president de l'entitat, es va encarregar a la prèvia del partit davant del Manchester United, de rebutjar l'opció d'Isco Alarcón. En cas d'haver-se produït el traspàs, Isco i el Betis, haurien dut a terme una traïció que hauria fet molt mal al Sánchez Pizjuán.

Julen Lopetegui roda premsa Sevilla / Foto: EFE
Julen Lopetegui en una roda de premsa amb el Sevilla / Foto: EFE

Isco no convenç

Tanmateix, el Betis no ha volgut saber res de l'exjugador del Reial Madrid. Isco està molt lluny de ser aquell que destacava al Màlaga de Manuel Pellegrini i d'aquell que va fer les delícies dels aficionats del Santiago Bernabéu. De fet, el president bètic va reconèixer que ni tan sols era una opció.

Els rumors sobre l'escassa professionalitat del jugador, i el seu mal estat de forma física, sembla que han fet efecte. Des que va deixar el Sevilla al desembre, Isco no ha rebut la trucada de cap equip que accepti les seves pretensions. La realitat és que hi ha pocs equips que estan disposats a pagar un salari a un futbolista que genera excessius dubtes.

Manuel Pellegrini banqueta|banc dels acusats Reial Betis / Foto: Europa Press
Manuel Pellegrini a la banqueta amb el Reial Betis / Foto: Europa Press

Tot fa indicar que a hores d'ara de la temporada Isco acabarà a l'atur. Una situació a la qual el futbolista no està acostumat i què veurem com afecta el seu estat anímic de cara a la pròxima campanya. Sembla estrany que un futbolista que va ser clau al Reial Madrid de 2018, que va guanyar la Champions, hagi acabat d'aquesta manera. Mentrestant, augmenten els rumors sobre una possible aparició a la Kings League.