El Reial Betis va començar el seu partit de l’Europa League contra l’Utrecht amb un incident inesperat que va marcar tot el partit. Al minut 3, una pilota perduda a tres quarts de camp va provocar un xoc entre Isco i Amrabat. L’impacte va afectar la tíbia dreta de tots dos jugadors, que van caure a terra amb un dolor evident, provocant moments de gran incertesa entre els aficionats presents a La Cartuja. Isco tornava a ser titular després de la seva llarga lesió i després de jugar només trenta minuts contra el Girona a la Lliga. Tot i intentar continuar en el partit després del cop, només va poder resistir cinc minuts més abans de caure novament i haver de ser ajudat per abandonar el terreny de joc.
🥺 @isco_alarcon y Amrabat se marchan lesionados
— Bar TV (@bar_tv) November 27, 2025
🚨 Tras esta acción peligra su disponibilidad para el @RealBetis en #ElGranDerbi#TodoPasaEnTuBar pic.twitter.com/0UObHGuHFB
Isco i Amrabat, pràcticament descartats per al partit contra el Sevilla
En el cas d'Isco, els primers exàmens mèdics del Betis van detectar una contusió important i una ferida oberta a la tíbia dreta, que va requerir set punts de sutura. Aquesta lesió el descarta automàticament per al pròxim derbi sevillà contra el Sevilla, un dels compromisos més importants de la temporada. Amrabat també va patir les conseqüències de la jugada. Minuts més tard, va haver de demanar el canvi a causa del dolor a la mateixa zona de la cama. Tot i que la seva presència al derbi encara depèn de l’evolució de la lesió, tot indica que tampoc podrà jugar, tal com va explicar Manuel Pellegrini. La combinació de les dues baixes representa un contratemps important per al Betis. La jugada, totalment fortuïta, deixa el Betis sense dues peces clau a menys de 72 hores abans d’un partit vital. Aquesta situació obliga el cos tècnic a replantejar tàctiques i buscar alternatives que permetin afrontar el derbi amb garanties, especialment en la línia ofensiva i al mig del camp.
"Es preocupante para que ninguno llegue a #ElGranDerbi".
— Fútbol en Movistar Plus+ (@MovistarFutbol) November 27, 2025
😖 "Han tenido que hacerle 7 puntos de sutura a @isco_alarcon", Pellegrini.#LaCasaDelFútbol #UEL pic.twitter.com/wOijjT2Huh
Així i tot, Isco i Amrabat seran sotmesos a proves complementàries per determinar l’abast exacte de les lesions. Tot apunta que Isco necessitarà repòs i seguiment mèdic intensiu, mentre que la situació d’Amrabat dependrà de l’evolució del seu estat físic. Mentrestant, l’equip haurà de preparar alternatives tàctiques i recanvis per afrontar el partit sense dues de les seves figures més representatives. La combinació de mala sort i lesions deixa el Betis amb un repte extra: mantenir la moral i trobar la millor manera de competir en un derbi històric com és el Sevilla - Betis.
A tota aquesta mala sort, se li ha de sumar la baixa d'Antony, un dels jugadors estrella. L'extrem brasiler va ser expulsat en el passat partit de Lliga contra el Girona, en el temps de descompte, i tampoc estarà disponible per al derbi. En definitiva, el Betis afronta el partit en un millor moment que el Sevilla, però marcat per les baixes i la mala sort.